12 Reacties

4 jaar geleden

Je kan beter met aan kapje beginnen en geen kleine stukjes maken

4 jaar geleden

Ik heb voor de eerste keer het brood in kleine stukjes gedip in de pap. Dit werkte goed

4 jaar geleden

Reactie op Baby2706

Ik heb voor de eerste keer het brood in kleine stukjes gedip in de pap. Di ...
Aah ja die ga Ik maar even proberen morgen

4 jaar geleden

Ons meisje had dit eerst ook! Maar inmiddels eet ze al een hele boterham (zonder korsten) per dag! Wij doen er babyjam op, dat is een soort hapje maar dan speciaal voor op brood.

4 jaar geleden

Ons meisje had dit eerst ook! Maar inmiddels eet ze al een hele boterham (z ...
Welke is dat ? 馃槉

4 jaar geleden

Ff oefenen stop get stukje in het wangetje. Hier al 1.5 boterham op n dag in de ochten n lve in de middag n hele eet erveigenlijk alles al op

4 jaar geleden

Hier ook van de week. Ik wacht nu weer een weekje. En anders dopen in melk of een hele boterham geven zodat ze er zelf aan kunnen sabbelen.

4 jaar geleden

Dat was hier de eerste dag en tweede dag ook met alleen boter. Ze krijgt nu stukjes met smeerkaas en pindakaas en die gaan er supergoed in.

4 jaar geleden

Hier in het begin ook! Eerst gedipt in water maar dat vond hij mega vies. Toen gewoon droog gegeven of een korstje, maar droog vond hij echt niks. Toch maar pindkaas van de kleine keuken gekocht en dat vond hij h茅茅rlijk (net als mama)! Ik doe steeds plukjes brood en deed in t begin beetje richting zijn wangzak duwen. Nu eet hij stukjes korst en zo goed als de hele binnenkant van het brood! Ook met wat boter gaat het er goed in bij 'm 馃槉 Ik heb heb overigens wel de hele week geprobeerd!

4 jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Welke is dat ? 馃槉
De kleine keuken - biologisch broodbeleg! Wij halen het bij de Jumbo maar ze hebben het geloof ik op meer plekken!

4 jaar geleden

Ik doe gewoon normale pindakaas overigens.

4 jaar geleden

Hier gisteren precies hetzelfde! Wij zijn na 3 stukjes dan ook maar gestopt. Ik weet dat we gewoon weer opnieuw moeten proberen, maar blijf het toch wel spannend vinden.