9 Reacties

één jaar geleden

Wij geven op brood meestal: hummus, smeerkaas, zuivelspread, jam (minder suiker), pindakaas of appel dadel stroop van De kleine keuken

één jaar geleden

Hier is ze dol op hüttenkäse!

één jaar geleden

Avocado met tomaat komkommer Maar ik geef ook gewoon kaas

één jaar geleden

Ik volg deze!! Hier alleen 100% pinda, huttekase/cottage cheese, zuivelspread en jam met zo min mogelijk suiker.. (kipfilet avocado en banaan worden van het brood gehaald en opgegeten)🤷🏼‍♀️ hummus ga ik ook eens proberen!

één jaar geleden

Hier vaak zuivelspread of pindakaas, maar ook wel fruitspread of appeldadelstroop van de kleine keuken. Zo nu en dak kipfilet of avocado

één jaar geleden

Die van ons vind vega paté, smeerkaas met minder zout, appelstroop, pindakaas en Jam met minder suiker ook lekker. De mango, pompoen spread van de kleine keuken was vroeger favoriet, maar die vind ik best duur en kort houdbaar dus die kopen we niet meer. Hummus proberen we af en toe, maar is hier geen favoriet haha

één jaar geleden

Wij hebben 100%pindakaas, gewone kaas, groentespreas uit eigen keuken en appelstroop. Ga ook eens hummus proberen, goede tip!

één jaar geleden

Hier smeerkaas, jam, gewone kaas, kipfilet. Maar ook zeker zoete dingen zoals pasta en fruithagel. Zie niet in waarom dat niet kan, af en toe een boterham met iets zoets.

één jaar geleden

Humus inderdaad, hier een grote hit, vooral de gegrilde groente variant 😊 En verder pindakaas, zuivelspread, geprakte avocado met bieslook, soms appelstroop of geprakt fruit zoals banaan of aardbei. Boter met gekookt of gebakken ei, ook een hit. Oh en makreel haha 🤷🏼‍♀️ Maar we eten ook wel vaak restje avondeten van de vorige avond, of soep/salade...