5 Reacties

2 maanden geleden

Broodje pindakaas of broodje zuivelspread, soms met pruimenjam. Fruit mee, druiven of appel of peer. Maar mijn kind is een moeilijke eter, hij lust niet heel veel dingen op brood.

2 maanden geleden

Ik smeer voor me dochter broodje met chocopasta en een broodje met kaas of worst. Daarnaast doe ik dan meestal nog paar plakjes komkommer en een paar rozijntjes of een paar gedroogde abrikozen.

vorige maand

Broodje 2 sneetjes (pindakaas, chocopasta, smeerkaas, salami, worst of kipfillet). Fruit (appel, banaan, mandarijn, blauwe bessen of aardbeien). Snoeptomaatjes en/of worteltjes en/of snoepkomkommer. Cheesestring of cheesedippers of babybel of koekje. Zou voor de verandering ook een keer wrap of misschien gebakken eitje willen proberen maar weet niet of dat in de smaak valt 馃榾 heb een keer bananenbrood erbij gedaan en dat was geen succes.

vorige maand

4 snee毛en of broodjes met pindakaas, kaas, Appelstroop, kindersmeerkaas, kipfilet. Soms bananenpannenkoekjes. En dan iets te 'snoepen' erbij: Komkommer, paprika, gekookt eitje,, mozzarella bolletjes, babybell, nootjes, een wrapje. Ik merk dat, zowel in het fruitbakje als broodbakje, variatie echt het beste werkt. Ze vindt het altijd ook zo leuk om te zien wat ze die dag weer mee krijgt. 9 van de 10 keer is alles op.

4 weken geleden

Mijn zoontje wil altijd 1 broodje jam en 1 met pindakaas, maar ik doe daarbij altijd wisselend klein fruit of groenten (druiven, bessen, bramen, aardbeien, tomaatjes, komkommer en vaak rozijntjes o.i.d.