11 Reacties

2 jaar geleden

Oh ben ik ook benieuwd naar! Heb een cubex beezy.maar lijkt me lastig meenemen Weet dat er ook een 2-in-1 fietsstoeltje en buggy bestaat maar ja om daar nou een nieuwe buggy te kopen

2 jaar geleden

Wij hebben ook de easywalker miley. Wij hebben een hoes erbij en mijn man heeft deze vorige week op de fiets over zijn schouder gedragen. Moet zeggen dat het wel zwaar was, maar te doen hoor!

2 jaar geleden

Wij hebben die ook en zit er een draaghengsel bij waarmee je hem over je schouder kan dragen en ook mee zou kunnen nemen op de fiets. Maar is wel wat zwaar denk ik

2 jaar geleden

Ik heb van die goedkope snelbinders van de action gekocht. En zo achterop me fiets gedaan. Werkt perfect.

2 jaar geleden

Reactie op yenniej89

Ik heb van die goedkope snelbinders van de action gekocht. En zo achterop m ...
Oh dit is top. Als je dan een scherpere bocht maakt vliegt ie er dan niet af?

2 jaar geleden

Wij hebben de Dubatti smart en na aanleiding van dit topic, snelbinders bij de action gehaald en ook achterop gedaan. Als ik mn fiets bijna helemaal plat doe valt de buggy er nog steeds niet van af!

2 jaar geleden

Reactie op Mom of Chloé

Oh dit is top. Als je dan een scherpere bocht maakt vliegt ie er dan niet a ...
Nee nog nooit gebeurd. Hij zit hartstikke strak vast

2 jaar geleden

Ik heb een fietstas van de Hema, daar past de buggy in! (Koelstra Gen) maar misschien deze ook wel?

één jaar geleden

Reactie op yenniej89

Ik heb van die goedkope snelbinders van de action gekocht. En zo achterop m ...
Oh wat handig dat dit blijft zitten. Wat zijn de afmetingen van de wagen ingeklapt? Welk merk en type wagen is het? Alvast bedankt. Ik ben opzoek naar een compacte buggy die ik ook zo mee kan nemen op de fiets. Maar de maten van de ingeklapte buggys verschilt nogal. Groetjes,

één jaar geleden

Reactie op GuppySam

Oh wat handig dat dit blijft zitten. Wat zijn de afmetingen van de wagen in ...
Het is een maxi cosi Lara 2 buggy. Als je Google zie je vast wel alle afmetingen

één jaar geleden

Reactie op yenniej89

Het is een maxi cosi Lara 2 buggy. Als je Google zie je vast wel alle afmet ...
Dankjewel! Ik ga even googlen. :)