4 Reacties

2 jaar geleden

Ik zat met hetzelfde en heb die vraag op mijn Instagram gegooid. Ik heb hinderden reacties gehad. Conclusie: don’t worry. Ze is sterk genoeg en zal zichzelf in de juiste positie leggen. Wij hebben de aerosleep matras topper en de hoeslakentjes. Dan ben je helemaal zeker en moet je je helemaal geen zorgen meer maken. Succes. Doe je goed mama! ❤️

2 jaar geleden

Wij hebben geen speciale matras en ons zoontje slaapt nu ook al een lnge tijd op zijn buik. Mijn man vond het eng en draaie hem wel eens terug maar dat doet hij nu ook niet meer.

2 jaar geleden

Ons zoontje is ook een buikslaper. Niks aan de hand maar papa kon er niet van slapen... wij hebben toen de babysense aangeschaft. Een alarmpje die afgaat wanneer hij anders gaat ademhalen of stopt. Dat gaf papa zijn nachtrust weer terug

2 jaar geleden

Onze baby doet dat ook sindskort. Soms vind ik hem ook slapend op zijn buikje. Ik maak mij niert zo druk. Onze kleine is ook al over de 8 maanden en sterk genoeg. Ook hebben we vanaf het begin af aan al een Aerosleep op zijn bedje liggen. Het is heel normaal dat je kindje nu gaat ontdekken dat buikslapen misschien ook wel lekker is haha