4 Reacties

één jaar geleden

Eten is niet zo belangrijk, drinken wel. Liefst met wat suikers erin. Zuivel kan zwaar vallen dus liefst thee met beetje suiker of ranja met suiker of wat appelsap aanlengen bijv. IMocht ook het drinken snel weer eruit komen kan een waterijsje helpen omdat dit niet als een klots in de buik komt.

één jaar geleden

Reactie op Sigis

Eten is niet zo belangrijk, drinken wel. Liefst met wat suikers erin. Zuive ...
Ze drinkt elke keer wel een beetje.. lijkt wel goed te gaan. Waterijsje is idd nog n goeie

één jaar geleden

We hebben afgelopen ook een ronde buikgriep gehad met de kleine meid. Verse smoothies/ zakjes vond ze toch het fijnste. Koelsapje uit de koelkast/ rozijntjes / mango ik denk dat ze zeker 6 mango’s door heen zijn gegaan in 5 dagen. Verse sinaasappelsap. En water ijs. Tea met melk.

één jaar geleden

Tijdje terug heeft mijn zoontje ook buikgriep gehad, eten ging redelijk maar drinken werd op een gegeven moment wel echt een probleem... niet handig met spugen en diarree... advies was ORS gebruiken maar die kleine jongen vind dat niet lekker. Gevolg: op een ochtend toch uitgedroogd aangetroffen in zijn bedje. Daar schrok ik wel van, omdat hij niet mega spuugde en 2x pd een diarree luier had. Uiteindelijk kippensoep gemaakt, dat vond hij heel lekker en knapte daarna ook snel weer op.