3 Reacties

2 jaar geleden

Lastig. Ik zou vooral kijken waar hij trek in heeft, dus geef het fruit of de groente waar hij normaal van smult. Als het nog te vroeg is zal hij het vanzelf weigeren. Meestal voelen ze dit zelf goed aan. Succes

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft ook 3 weken flinke buikgriep gehad en wou geen vast voedsel. Hield z’n lippen stijf op elkaar. Nadat hij herstelde duurde het een week of 2 voordat hij er weer vertrouwen in kreeg. We hebben hem een lepel in de hand gegeven of een stukje fruit/groente waar hij zelf op kon bijten om weer vertrouwen te krijgen. Nu gaat het er weer lekker in. Ik zou zeggen; kijk vooral naar je baby en als ze niet willen, dan komt dat wel zodra ze weer beter zijn! Als hij maar voldoende vocht binnenkrijgt, dat is voor nu het belangrijkste. Beterschap!!

2 jaar geleden

Oké bedankt! Hij lijkt wel eetlust te hebben, brood gaat er best goed in. Ik heb voor vanavond 2 verschillende groentehapjes uit de vriezer gehaald, ga vanavond even kijken of hij die wil en voor morgenvroeg banaan/peer (dat gaf ik eigenlijk niet meer door z’n obstipatie maar voor nu misschien wel goed dus).