7 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoon heeft buisjes gekregen toen hij ongeveer 14 maanden was. Moet zeggen dat ik de narcose naar vond. Hij huilde maar meer omdat hij het kapje enzo niet fijn vond. Naderhand was hij alweer super snel de oude en heb ik niet veel gemerkt. Nu een half jaar later heeft hij pas 1 keer een oorontsteking gehad dus doen de buisjes goed zijn werk.

één jaar geleden

Reactie op Debora1995

Mijn zoon heeft buisjes gekregen toen hij ongeveer 14 maanden was. Moet zeg ...
Wat fijn dat het herstel fijn verliep! Hoop dat ze hier ook snel weer de oude is!

één jaar geleden

Hier toen ze 1 jaar was. Was zo gepiept. Het in slaap vallen was drama, maar dat was met alles rond die leeftijd. Daarna half uurtje gebleven en naar huis gegaan zodat ze het wat rustiger had. Een paar dagen een bloed oor gehad, maar was snel over door antibiotica. Hier hebben buisjes zo goed geholpen, ze heeft in der eerste levensjaar wel 20x oorontsteking gehad..

één jaar geleden

Reactie op Brwx

Hier toen ze 1 jaar was. Was zo gepiept. Het in slaap vallen was drama, ma ...
Ah sneu.. ja hier ook al 2 maanden aan de antibiotica... Hopelijk blijven de oorontstekingen weg. Ging het slapen thuis wel goed in de avond?

één jaar geleden

Hier ook buisjes gekregen direct toen hij 1 jaar was. De narcose was idd niet prettig omdat hij probeerde het kapje eraf te duwen. Maar heel snel in slaap gevallen en na 10 min werd ik alweer geroepen. Verder die dag niks meer aan hem gemerkt. Viel dus alles mee! Wel moet ik zeggen dat hij nog steeds vaak loop oren heeft maar daar heeft ie minder last van. Zijn buisjes zitten er nog in en we zijn bijna 9 maanden verder. Succes! 💕

één jaar geleden

Onze dochter heeft sinds december ook buisjes. Operatie was zo gedaan (denk maximum 15 minuten). Mocht er bij blijven tot ze onder narcose was en ze viel heel snel in slaap. Het lastigste vond ik dat ze nuchter moest blijven en dus geen eten of drinken mocht geven. Dat begreep ze natuurlijk niet en dus een humeurig kind tot de operatie 😅 Herstel is hier zonder problemen verlopen. Ook net nog op controle geweest omdat onze dochter ook slechter hoorde omwille van vocht dat ophoopte. Dankzij de buisjes is dat nu volledig verholpen en ook geen ontstekingen meer 😊

één jaar geleden

Hoe is dat met zwemmen na buisjes? Hebben jullie oordopjes op maat laten maken?