7 Reacties

één jaar geleden

Hier loopt ons meisje sinds een week op echte schoentjes. Ook buiten oefenen. Skechers gekocht. Zijn nog klein beetje te groot. Buiten kijkt ze ook graag naar de grond. Maar wil buiten wel altijd handje hebben. Anders stapt ze niet.

één jaar geleden

Hier precies hetzelfde, denk gewoon een hoop geduld hebben en conditie 🙈. Vooral nu met alle blaadjes op de grond kunnen we heeeel lang op een plek blijven en dan opeens heel snel weg lopen!

één jaar geleden

Wij laten hem op de laatste momenten zelf lopen, als hij niet meer terug in de wagen oid hoeft! En ja het duurt veel langer enzo, maar we doen het dan ook niet als we haast hebben haha. Luisteren kent ons zoontje helemaal niet, dus oppakken is dan de enige optie en ja, dan maar boos 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Hier hetzelfde😩 Wanneer het moet til ik hem op en dan is ie maar fftjes boos

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde, ook alles oppakken en interessant vinden. Soms accepteert ie het wel als ik 'm een andere richting op stuur dan hij loopt, maar inderdaad vaak ook mopperen en boos, dan is 't optillen ja 😅

één jaar geleden

Wij laten hem loslopen als het kan en gewoon geduld hebben. Hij wilt vaak niet in de wagen maar dan snoer ik hem vast voor het eerste stukje (in winkels bijv en dan laat ik hem vrij op een plein. In een bos ofzo laten we hem gaan. mijn schoonvader zegt met kinderen ben je lang buiten maar leg je weinig kms af🤣

één jaar geleden

Net alsof je het over onze zoon hebt, haha. Gaat hier precies hetzelfde: als we boodschappen doen mag hij het laatste stukje naar huis zelf lopen, dat weet hij ook. Maar als hij dan bij de buren de tuin in loopt of de straat wil oplopen (rustige wijk, geen zorgen), en ik pak hem op/pak zn hand om hem mee te nemen, dan is het gillen, huilen, krijsen, stampvoeten (😂). En idd, met alle blaadjes die opgeraapt moeten worden zijn we nog 3x zo lang onderweg...het is een fase. Denk ik. Hoop ik.