23 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb vandaag een soort menstruatie lijkt er niet op kan van alles zijn. Maar ook krampen en ja wel alle symptomen. En 2 positieve testen. Het is afwachten tot zaterdag voor de echo maar ik snap de onzekerheid

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 5 weken en 1 dag. Paar dagen immense pijnen en bloedverlies.... hcg was 2142 en op echo zagen ze de ok niets Mr konden ze wel zien dat het niet buitenbaarmoederlijk was... wel inwendige echo laten nemen. Nog steeds pijn me kan op innesteling wijzen 😊😊😊

5 jaar geleden

Reactie op Inekepin

Ik ben vandaag 5 weken en 1 dag. Paar dagen immense pijnen en bloedverlies. ...
Hoe was jou kleur bloed? En was t veel?

5 jaar geleden

Reactie op lisettelouise2211

Hoe was jou kleur bloed? En was t veel?
Bruin en helder rood. Soms veel soms niet... ga vrijdag terug voor bloedtest.

5 jaar geleden

Reactie op Inekepin

Bruin en helder rood. Soms veel soms niet... ga vrijdag terug voor bloedtes ...
Oké dat heb ik ook maar ben best bang

5 jaar geleden

Reactie op Inekepin

Ik ben vandaag 5 weken en 1 dag. Paar dagen immense pijnen en bloedverlies. ...
Je reactie doet deugd! Ik heb ook een inwendige echo laten nemen maar het was nog veel te vroeg! Ik hoop ook met je mee dat alles positief ook eindigt! 😘

5 jaar geleden

Reactie op lisettelouise2211

Ik heb vandaag een soort menstruatie lijkt er niet op kan van alles zijn. M ...
Oh.. niet leuk voor jou! Positief blijven he, het kan ook op de innesteling wijzen! Ik duim mee voor jou 😘

5 jaar geleden

Reactie op jolotto

Oh.. niet leuk voor jou! Positief blijven he, het kan ook op de innesteling ...
Dankjewel!😘

5 jaar geleden

Reactie op jolotto

Je reactie doet deugd! Ik heb ook een inwendige echo laten nemen maar het w ...
Wij duimen ook! 🍀

5 jaar geleden

Ik heb een week vreselijke buikkrampen gehad en dacht echt dat het elk moment mis kon gaan, nu gaat 't alweer 2 dagen beter. Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen: je kan zomaar opstaan op een ochtend en je wat beter voelen. De krampen schijnen in de meeste gevallen te komen door een groeiende baarmoeder. Het is spannend maar het zegt echt weinig!

5 jaar geleden

Reactie op Diana30

Ik heb een week vreselijke buikkrampen gehad en dacht echt dat het elk mome ...
Ik hoop dat je gelijk hebt! :) Heb jij al een echo gehad omdat je die symptomen had? Of heeft de dokter hier niets over gezegd? Vandaag is het hier een iets betere dag na 5 dagen zware buikkrampen...

5 jaar geleden

4 jaar geleden een ontstoken eileider gehad de kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is daardoor 6x zo groot al gewoonlijk. Ik heb geen pijn maar ben er wel bang voor 😣

5 jaar geleden

4 jaar geleden een ontstoken eileider gehad de kans op een buitenbaarmoeder ...
Geen pijn is voorlopig een goed teken he! En ik zie dat je al 5 weken zwanger bent dus... geniet volop van je zwangerschap! 😘

5 jaar geleden

Reactie op jolotto

Geen pijn is voorlopig een goed teken he! En ik zie dat je al 5 weken zwang ...
Bedankt voor je berichtje! Ik blijf deze nog even volgen. Ik hoop dat je snel beter voelt! 😘

5 jaar geleden

Mijn vriendin had veel bloedingen en gingen uit van een miskraam. Laterna had ze heftige krampen die doortrokken tot haar stuitje. En haar zwangerschap tesen (clearblue) bleven wel oplopen. Met mega veel pijn in combinatie met bloedingen en oplopende testen, een echo gehad en doorgestuurd naar het ziekenhuis. Gelukkig was het lichaam het zelf aan het opruimen het was wel erg pittig dat ze elke week moest bloedprikken voor de waardes. Dit was emotioneel heel zwaar om er telkens aan herinnerd te worden. Misschien dat het verhaal je iets kan helpen❤

5 jaar geleden

Wanneer weet je iets? Kunnen ze dit op de 6 weken echo zien?

5 jaar geleden

Reactie op BGS

Wanneer weet je iets? Kunnen ze dit op de 6 weken echo zien?
Ik weet morgen meer. Dan heb ik terug een inwendige echo (op 5,2 dagen). Ik had ook al deze week een echo op 4,3 dagen maar toen zagen ze nog niets. De pijn is wel intussen gestopt (heeft zo’n 5 dagen geduurd) maar ik weet niet of dit een goed teken is dat het nu ineens gestopt is #zoonzeker

5 jaar geleden

Ik heb begin dit jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Ik had heel veel bloedverlies, dagenlang en veel pijn. Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon de vk bellen en om een echo vragen. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is natuurlijk direct uitgesloten zodra ze iets (ook al is het nog heel klein) in je baarmoeder zien. Als je vragen hebt mag je de me stellen. Maar probeer je niet te druk te maken, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap komt niet heel vaak voor.

5 jaar geleden

Ik heb begin dit jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Ik had ...
Oh :( Dat moet verschrikkelijk geweest zijn.. Je stelt me al wat meer op mijn gemak... mijn pijn is inmiddels over, of beperkt zich tot nog enkel ‘krampjes’ per dag. Bloedverlies heb ik nog niet gehad. Morgennamiddag heb ik mijn 2de echo op 5,2 weken. Hopelijk gaan ze al iets zien.. Heel erg bedankt voor je berichtje 😘

5 jaar geleden

Net echo gehad op 5,2 weken!! En alles was super!!! 😍 geen zorgen meer dus.. Het vruchtje en de vruchtzak zaten op de juiste plaats! Alle krampen enzo kwamen van de baarmoederrekking....