Oooh, wat geniet ons manneke van buiten spelen!!!
Maar... deze moeder word helemaal kriegelig van alles wat ie in zn mond stopt en ik vang er dan ook telkens achteraan... hoe doen jullie dit? 😁
Zelf niet genieten maar hem constant in het oog houden 🥲😂 Denk dat je dit onmogelijk kan tegen houden. Het gaat zo vlug soms. Lekker op ontdekking laten gaan 🌸🐝
Hier ook een mannetje die al van alles heeft geproefd. Merk inmiddels wel dat die het wil voelen met zijn mond maar het niet verder meer op eet( dit was wel in het begin). Ik vind het ook echt verschikkelijk maar soms moet ik mijzelf tegen houden en het ook maar even een keer laten gebeuren. Het blijft interessant als ze het juist niet mogen elke keer.
Ik laat hem eigenlijk gewoon gaan, ik hou hem wel in de gaten maar dingen zoals blaadjes en aarde vind ik niet gevaarlijk maar hooguit vies en gelukkig vind hij dat zelf ook. Dingen zoals steentjes pak ik wel af.
Ik heb er zelf moeite mee.
We laten hem wel doen tenzij het steentjes of zand is of diertjes dan grijp ik in. Maar hier ook zo eentje die alles echt alles in zijn mond steekt.