13 Reacties

2 jaar geleden

Zelf niet genieten maar hem constant in het oog houden 🥲😂 Denk dat je dit onmogelijk kan tegen houden. Het gaat zo vlug soms. Lekker op ontdekking laten gaan 🌸🐝

2 jaar geleden

Hier ook een mannetje die al van alles heeft geproefd. Merk inmiddels wel dat die het wil voelen met zijn mond maar het niet verder meer op eet( dit was wel in het begin). Ik vind het ook echt verschikkelijk maar soms moet ik mijzelf tegen houden en het ook maar even een keer laten gebeuren. Het blijft interessant als ze het juist niet mogen elke keer.

2 jaar geleden

Zou het niet erg zijn als ie stukjes tuinaarde, blaadjes etc in zn mond heeft dan? 😁

2 jaar geleden

Niet achteraan vangen.. scheelt je een hoop gevlieg 😊

2 jaar geleden

Ik laat hem eigenlijk gewoon gaan, ik hou hem wel in de gaten maar dingen zoals blaadjes en aarde vind ik niet gevaarlijk maar hooguit vies en gelukkig vind hij dat zelf ook. Dingen zoals steentjes pak ik wel af.

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Zou het niet erg zijn als ie stukjes tuinaarde, blaadjes etc in zn mond hee ...
Welnee joh, allemaal plantaardig. Hele volksstammen die tegenwoordig zweren bij plantaardige voeding 😉

2 jaar geleden

Mijn dochter eet hele happen zand 😵‍💫 om gek van te worden. Ze lijkt het ook totaal niet vies te vinden

2 jaar geleden

Reactie op julibabymd

Mijn dochter eet hele happen zand 😵‍💫 om gek van te worden. Ze lijkt het ...
Zelfde hier!! Zo gek. Ik dacht na 1x : nou hij komt er nu achter dat het vies is. Maar nee hoor… Lekker blijven eten

2 jaar geleden

Haha, bedankt dames! Ik laat m lekker, gisteren echter nog wel ff ingegrepen bij een kleine naaktslak🤢🤢

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Zelfde hier!! Zo gek. Ik dacht na 1x : nou hij komt er nu achter dat het vi ...
Ja het liefst laat ik haar door het zand spelen, over het gras, maar het kind eet echt ALLES op. Wel fijn aan de eettafel, buiten iets minder.

2 jaar geleden

Ik heb er zelf moeite mee. We laten hem wel doen tenzij het steentjes of zand is of diertjes dan grijp ik in. Maar hier ook zo eentje die alles echt alles in zijn mond steekt.

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Haha, bedankt dames! Ik laat m lekker, gisteren echter nog wel ff ingegrep ...
Hahaha, ja een naaktslak gaat wel weer erg ver 😅

2 jaar geleden

Of vogelpoep, blaadjes en takjes (niet giftig) allemaal prima, maar hou het toch wel beetje in de gaten.