17 Reacties

2 jaar geleden

Waar zitten de bultjes? Zijn het ook echt bultjes of vlekjes?

2 jaar geleden

Echt bultjes enkel zo bovenop haar lipjes...

2 jaar geleden

Reactie op 01winnie

Echt bultjes enkel zo bovenop haar lipjes...
Het lijkt mij wel luieruitslag... wellicht wat vaker verschonen of eventueel een ander merk luiers proberen... ik vind het er verder niet geïrriteerd oid uitzien... wel wat rood idd. Nog een tip; ik snap dat je het wil laten zien om het te verduidelijken maar ik denk dat deze foto's beter niet gedeeld kunnen worden. Je weet maar nooit... 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Het lijkt mij wel luieruitslag... wellicht wat vaker verschonen of eventuee ...
En maak het gebied elke keer goed droog en gebruik een creme die zo neutraal mogelijk is... zonder geurtjes etc

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Het lijkt mij wel luieruitslag... wellicht wat vaker verschonen of eventuee ...
Bedankt, ik was even benieuwd... zal mn bericht zo verwijderen 😉

2 jaar geleden

Ik gebruik overal bepanthen baby creme voor. Goed spoelen met water, heel goed drogen en dun insmeren.

2 jaar geleden

Klinkt als luieruitslag. Als het kan kind zonder luier rond laten lopen zodat het goed kan luchten en droge

2 jaar geleden

misschien veranderd van luierdoekjes?

2 jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

misschien veranderd van luierdoekjes?
Nee we gebruiken altijd al de huggies pure en hebben daarin niks veranderd 😟

2 jaar geleden

Ben nu op het punt dat ik eigenlijk niks durf te smeren en heb vannacht een wasbare luier aangedaan met een extra pad. Morgen maar weer even goed schoonmaken en misschien dan toch weer insmeren met bepanthene? Het zijn echt bultjes.... anders iets van calendulan?

2 jaar geleden

Wij hebben op dit moment hetzelfde We hebben er talk poeder op gedaan om het goed droog te maken en zinkzalf erop om nieuw nattigheid van het huidje weg te houden. Onze dochter heeft luieruitslag als er tandjes doorkomen..

2 jaar geleden

Dr Leenarts billencreme! die gebruik ik en ben daar zeeeer tevreden mee. Voor de rest gebruik ik helemaal niets meer.

2 jaar geleden

Herkenbaar, met bultjes was bij ons schimmelinfectie. Kreeg van de huisarts daarvoor een speciale zalf en het was weg binnen paar daagjes

2 jaar geleden

Was hier een schimmelinfectie. 2 dagen ochtend en avond Daktarin dun erop smeren en tussendoor bij luier wisselen zinkzalf. Was met 2 dagen al een stuk beter!

2 jaar geleden

Als het niet weggaat met bijvoorbeeld smeren van sudocreme, zou ik een paar dagen 2x per dag sudocreme gemengd met daktarin zalf proberen. Onze jongen had ook veel uitslag, ging met gewoon smeren niet weg. Huisarts zei bovenstaande te doen. Was binnen paar dagen weg.

2 jaar geleden

Reactie op lindabee

Was hier een schimmelinfectie. 2 dagen ochtend en avond Daktarin dun erop s ...
Ja dat dus 👆. Eerst lezen voor je een nieuwe reactie schrijft is een kunst 😁.

2 jaar geleden

Ik heb nu inderdaad een zalfje tegen schimmel gekregen! 2x per dag en gisteren avons begonnen, lijkt nu al veel rustiger 😊