10 Reacties

4 maanden geleden

Wat ik voor mijn dochter op haar verlanglijst oa heb staan: - Houten gereedschapskist HEMA: €12,50 - dokterskoffer Lidl: €7,99 -Goula drie biggetjes bordspel: €20,24 - een grote vloerpuzzel €13/€18 - spulletjes voor haar speelgoed keuken: €5/€20 - spulletjes voor de modderkeuken buiten: €3/€10

4 maanden geleden

Wij hebben oa een vlieger gevraagd. Nog geen idee of het een succes wordt, hij is van 2/6

4 maanden geleden

We hebben op onze lijst staan : Trampoline door ons gekocht omdat het duur cadeau is.. magneet labyrint 17€ Messenset 22€ ( voor kids ) Boekjes voor het slapen gaan tussen 10€ -15€ We hebben ook duurdere cadeaus staan omdat de grootouders het meestal samen doen zoals : schuifaf , rivierstenen, leertoren Verder enkel schoenen of cadeaubonnen van zijn kleren winkels 🙂

4 maanden geleden

Dit staat op het lijstje van ons zoontje: SES set om te knippen Puzzel Spelletjes Verkleedkleding Step Yookidoo ball blaster Magnetic book Boormachine Sjoelbak Spullen voor z'n bak met magnetisch zand.

3 maanden geleden

Ik vindt het dit jaar ook het moeilijkst. Heb nu op het lijstje staan: - stepje (2 wieltjes voor) - peuterfiets - zandwater tafel en speelgoed - kaartje voor zwemmen/ binnenspeeltuin - magnetisch bouwen - Watersandalen - bestuurbare auto - bowling setje - uv setje - Peuterschaar - speeltent

3 maanden geleden

Hier heeft ons zoontje al veel dingen vind ik als ik nu zo even denk🙊 ook van zijn verjaardag van vorig jaar; -peuterfiets -loopfiets -elektrische auto -trampoline -watertafel -speeltoestel met glijbaan -basketbalpaal -klimrek -tipitent -wipwap -step Hij krijgt van ons dit jaar een kinderpicknicktafel met parasol. Een speelkeuken en een speelkassa van de lidl shop met een boodschappenmandje. Hij vind het geweldig om achter in de tuin te spelen, heel de tuin is zo goed als voor hem zelf en voor al zijn speelgoed😅. Soms verplaatsen we wat spullen. Als het regent zet ik veel dingen wat mogelijk is onder de overkapping neer. En speelt hij daar verder.

3 maanden geleden

Alles in de categorie buitenspeelgoed is goed toch? Water/zandtafel, fiets, step, bal, rolschaatsen, trampoline, skippybal, speeltent, loopklossen, tuingereedschap, kruiwagen. Wij hebben ook magnatiles op het lijstje staan en knutselspullen. En qua prijs: moet het per se nieuw zijn? Kijk eens op marktplaats of bij de kringloop.

3 maanden geleden

Heb je het hem zelf al gevraagd? Antwoorden kunnen je verbazen. Onze dochter wil graag zelf schoenen kopen. 🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Hier zijn de boekjes van Pacco een grote hit bij onze 3-jarige. Verder - voetbal doeltjes - voetbal - Aquaplay (grote hit maar wel wat duurder) - step - gereedschapskist - speeltent

3 maanden geleden

Ik struin ook graag marktplaats af voor tweedehands cadeaus. Zeker dingen als smartmax, trein rails of Duplo zien er vaak nog als nieuw uit en mijn zoontje vindt het toch prachtig.