36 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg je topic even. Heb weinig inspiratie nu met ons 2e kindje. 馃槉

2 jaar geleden

Loopwagen, ballenbak, keukentje, armbandje (met naam), gepersonaliseerd bestek

2 jaar geleden

Deze bestelt 馃槄

2 jaar geleden

Ik heb de highwaykick1 loopfiets/step besteld. Op het lijstje staat ook nog: Blokkenkar Wobbel Flapjesboeken Klein zwembadje voor de zomer Mijn eerste boerderij van Lilliputiens Houten activitytable

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Deze bestelt 馃槄
Hahahaha! Gaaf!

2 jaar geleden

Deze voor ze 1ste verjaardag gekocht馃榿

2 jaar geleden

Wij denken aan een schommel馃槉

2 jaar geleden

Nog wat tips: wobbel, stapelstein, loopfiets (Trybike 3in1), Ballenbak

2 jaar geleden

Ik dacht aan een wheelybug!

2 jaar geleden

Wij gaan voor een waterbaan van Aquaplay. Eerst leuk om een beetje te spetteren in de zomer. Komende jaren leuk om met de bootjes te spelen

2 jaar geleden

Ik wil deze kopen. Lekker buiten of binnen spelen en ontdekken. Kunnen ze ook zittend in spelen 馃槃

2 jaar geleden

Wij gaan de vtech locomotief geven

2 jaar geleden

Omdat ze nu cadeautjes nog niet echt snapt wil ik gewoon wat lekkernijtjes inpakken die ze lekker soort van kan uitpakken en opeten馃ぃ. En iets kleins. Zoals een stoere loopfietsje. Waar ze lekker op kan fietsen ahhaha. Je bent voor die leuke eerste jaar cadeau al gauw 300 euro kwijt. Met autotjes en huisjes etc etc. En omdat ze er nu nog niks van begrijpt doe ik dit voor haar eerste verjaardag in de spaarpot en kleine dingen dus om uit te pakken. Als ze straks 2 is begrijpt ze meer en dan wil ik het wel groot aanpakken met grote cadeau waar ze lekker in kan toeteren馃槏. Want zo een autotje is toch geweldig馃槏馃槼

2 jaar geleden

Wij geven hem een Pikler klimrek! Aan opa's en oma's ooms en tantes een bijdrage gevraagd ervoor. Te veel speelgoed is onnodig (en past niet馃ぃ)

2 jaar geleden

Ik neig naar een speelgoed dyson, hij heeft daar altijd al een fascinatie voor en kijkt aandachtig wanneer we stofzuigen en wilt er zelf ook graag mee spelen. Op de opvang gaven ze aan dat hij ook graag in de speelkeuken speelt dus die staat ook op het lijstje.

2 jaar geleden

Reactie op Firstbebie

Omdat ze nu cadeautjes nog niet echt snapt wil ik gewoon wat lekkernijtjes ...
Wij kiezen juist voor speelgoed wat langer mee gaat, en we kiezen er dan dus voor geen mega verjaardag te doen met thema, grote taart ed. Het uitpakken zal leuker zijn dan de cadeautjes. Thema doen we wel als hij kan aangeven wat voor thema hij wilt 馃槄 Op ons cadeaulijstje staat bijvoorbeeld een muziektafel, watertafel, 3in1 fietsje, glijbaan, duplo en smartmax magneten! Van ons krijgt hij waarschijnlijk een wobbel, daar kan hij ook lang mee spelen :) Hij heeft nog geen voorkeur om ergens mee te spelen, behalve ballen en ringen die hij lekker overal tegengaan rammelt 馃槀

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Wij kiezen juist voor speelgoed wat langer mee gaat, en we kiezen er dan du ...
Super leuk 馃槏馃槏 lekker voor gaan 馃帀馃帀 ik ben alleen bang dat als ik speelgoed koop waar ze langer plezier van hebben dat ze hier op den duur een beetje op uitgekeken zijn en daarom liever niet meteen bij de eerste verjaardag wil aanschaffen. Maar misschien denk ik gek馃檲 ook geen idee wat mijn man wilt voor zijn prinsesjes eerste verjaardag die zie ik wel echt groot uitpakken. Hahahhaha

2 jaar geleden

Hier een opgepimpte ikea keukentje met bijbehorende en de little dutch treinbaan en brandweerkazerne! 馃槏

2 jaar geleden

Het is hier uiteindelijk een ballenbak geworden. 130 cm. Ben benieuwd, hij is besteld. Lekker roze ook 馃構馃巰

2 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Het is hier uiteindelijk een ballenbak geworden. 130 cm. Ben benieuwd, hij ...
Die is leuk馃槏馃槏