36 Reacties
2 jaar geleden
Wist echt niet wat het moest worden, maar we zijn uiteindelijk hiervoor gegaan omdat hij graag meekijkt in de keuken en ik ook een glijbaan/klimrek wilde halen. Dit is een mooie combinatie denk ik waar hij hopelijk veel plezier van gaat hebben! 😍
https://www.poespas.nl/shop/thuis/meubilair/3-in-1-keukenkruk-bureau-glijbaan/?attribute_pa_kleurpatroon=eiken
2 jaar geleden
Reactie op Frumpsie
Ik denk dat wij ons zoontje een houten Van Dijk loopfietsje geven. Ik heb d ...
Daar zat ik toevallig ook naar te kijken, omdat oms dochtertje nog veel te klein is voor de loopauto die we hebben. Vraag me dan alleen weer af hoe lang ze daar plezier van heeft, want die fietsjes zien er echt heel klein uit 🙈. Wel kwaliteit als het bij jullie al zolang mee gaat.
2 jaar geleden
Wij hebben een highway kick 1 gekocht, loopfiets die je om kunt bouwen tot step. Ze heeft nu bijna maat 80 en past er al op (even geprobeerd).
2 jaar geleden
Deze net besteld :) pikler driehoek.
Inspiratie opgedaan via deze app!
Omdat we geen tuin hebben, en ik de meubels graag heel houd.
Lekker iets om te klimmen en klauteren, want dat vind hij geweldig! (op de bank, op ons, bijna op de salontafel)
We vragen aan alle visite een kleine bijdrage als cadeau, zodat we niet allemaal kleine dingen krijgen.
2 jaar geleden
Ons zoontje wordt 25 juni 1 jaar, heb dit koffertje besteld via www.lievelabels.nl, dit was de voorkant van zijn geboortekaartje (had ik zelf ontworpen, silhouetten zijn ook echt van mijn andere twee kinderen), ben zo blij met het resultaat! Had hem na 4 dagen al in huis! Hier komen de brieven in die ik aan iedereen vraag die hij pas zal lezen als hij 18 wordt 😍🤗 Zeker een aanrader vind ik 👍🏻🥰
2 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
Wij hebben een highway kick 1 gekocht, loopfiets die je om kunt bouwen tot ...
Daar zat ik ook na te kijken hoe lang is je dochtertje?
2 jaar geleden
Een leuk bumba boek. De kleine maakt de verjaardag nog niet echt bewust mee. Al die dure cadeautjes kunnen ook later gekocht worden. Leuke duplo autootjes, bij toeval lijkt het autootje op opa zn auto, dan zet je er een opa poppetje in. Kind blij er mee. Of een loopfietsje. Een loopauto of wagen. Of mooie kleertjes, wat je anders niet zou kopen.
Als ouder heb je het al moeilijk, maar ook als grootouders. 🥰😄🎂🤣🍰
2 jaar geleden
Reactie op Babynr2boy
Daar zat ik ook na te kijken hoe lang is je dochtertje?
74cm in mei op CB. En we hebben die fiets al op de 2e stand moeten zetten, voor de 1e was ze te lang.
2 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
74cm in mei op CB. En we hebben die fiets al op de 2e stand moeten zetten, ...
Oke bedankt voor je reactie! Dan gaat het deze worden🤗