11 Reacties

4 jaar geleden

Hier niks! Ze krijgen hun eerste klein kind cadeau😂

4 jaar geleden

Nee doen wij niet😅

4 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Hier niks! Ze krijgen hun eerste klein kind cadeau😂
Ja dat is ook zo. 😂

4 jaar geleden

Hier ook niet ik, ik vind het lief bedoeld maar de baby kost al bakken met geld moet er niet aan denken om ook nog iets voor hun uit te gaan zoeken. Ze mogen wel een keer oppassen als kadotje 🤣

4 jaar geleden

Lijkt mij niet echt een ding toch? Eerder andersom 😂 Mijn schoonouders hebben ons een grote boom (naar keuze) cadeau gedaan voor de baby straks voor in onze tuin (verhuizen 1 mei).

4 jaar geleden

Dat is volgens mij niet gebruikelijk, maar wel heel leuk! Ik zou dan iets van een oppas kit geven. Met een paar luiers kleinpotjes sudo crème zo iets... mondkapje, knijper voor op de neus😉

4 jaar geleden

Wat een lief idee! Als jullie dat willen doen, waarom niet! Een bosje bloemen, plantje, chocolaatjes hoeven niet zo duur te zijn. Of je geeft iets nuttigs voor als de kleine daar is. Speelmat, boekje (kun je nog iets persoonlijks inschrijven). Een ingelijste eerste foto van jullie kleintje, dat soort dingen..

4 jaar geleden

Ik zat hier ook aan te denken. Ze hebben alleen zelf al veel gekregen van mensen. Soms lijkt t wel of zij zwanger zijn 😋 Boekje opa, oma & ik is leuk. Dit is een van de dingen die ze gehad hebben. Daar kunnen ze dus hun eigen herinneringen in opschrijven en foto’s doen. Wat ze nog meer hebben gehad is een opa & oma logeerkoffer met een pyjama, speentje, slofjes en een voorleesboekje erin

4 jaar geleden

Hier niet perse met geboorte gedaan, wel iets later. Sleutelhanger laten maken met 'ik vind je lief, opa/oma' en dr naam eronder. Vonden ze erg leuk! Kost bij ali niet zoveel ook 😁

4 jaar geleden

Voorlees boekje van Nijntje: opa en oma pluis.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Bij Ali kan je inderdaad leuke gepersonaliseerde dingen bestellen. Bijvoorbeeld een sleutelhanger met een foto van de baby. Dit hebben wij eens gegeven aan opa en oma en dat viel goed in de smaak.