11 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook niet ik, ik vind het lief bedoeld maar de baby kost al bakken met geld moet er niet aan denken om ook nog iets voor hun uit te gaan zoeken. Ze mogen wel een keer oppassen als kadotje 馃ぃ
5 jaar geleden
Lijkt mij niet echt een ding toch? Eerder andersom 馃槀 Mijn schoonouders hebben ons een grote boom (naar keuze) cadeau gedaan voor de baby straks voor in onze tuin (verhuizen 1 mei).
5 jaar geleden
Dat is volgens mij niet gebruikelijk, maar wel heel leuk! Ik zou dan iets van een oppas kit geven. Met een paar luiers kleinpotjes sudo cr猫me zo iets... mondkapje, knijper voor op de neus馃槈
5 jaar geleden
Wat een lief idee! Als jullie dat willen doen, waarom niet! Een bosje bloemen, plantje, chocolaatjes hoeven niet zo duur te zijn. Of je geeft iets nuttigs voor als de kleine daar is. Speelmat, boekje (kun je nog iets persoonlijks inschrijven). Een ingelijste eerste foto van jullie kleintje, dat soort dingen..
5 jaar geleden
Ik zat hier ook aan te denken. Ze hebben alleen zelf al veel gekregen van mensen. Soms lijkt t wel of zij zwanger zijn 馃構
Boekje opa, oma & ik is leuk. Dit is een van de dingen die ze gehad hebben. Daar kunnen ze dus hun eigen herinneringen in opschrijven en foto鈥檚 doen.
Wat ze nog meer hebben gehad is een opa & oma logeerkoffer met een pyjama, speentje, slofjes en een voorleesboekje erin
5 jaar geleden
Bij Ali kan je inderdaad leuke gepersonaliseerde dingen bestellen. Bijvoorbeeld een sleutelhanger met een foto van de baby. Dit hebben wij eens gegeven aan opa en oma en dat viel goed in de smaak.