21 Reacties

één jaar geleden

Ik heb houten speelgoed setjes gekocht voor mijn zoontjes' keukentje😊 Vingervef is ook leuk..

één jaar geleden

Leesboekjes, houten dieren (hier echt een grote hit!), duplo, megna tiles, wobbel

één jaar geleden

Onze jongste is nu bijna anderhalf. Hier is de rollerbaan een hit. Dat is zo'n houten autobaan met losse autootjes. Die heeft hij al een tijdje, maar daar speelt hij nu ineens heel veel mee. Verder krijgt hij met sint/kerst waskrijt, diertjes, houten vormenstoof met hamer, leesboekjes, badspeelgoed, pyjama, een boerderij met diertjes, verschillende duplo setjes en een dansende/lopende aap met muziek erin.

één jaar geleden

Ons meisje krijgt voor kerst een delfs blauw keukentje.

één jaar geleden

Heb wat dingen verzameld, weet nog niet wat ie krijgt en of ie alles krijgt Bumba boekje Woezel en Pip kleuren met water Houten eet setjes van de action 3 stuks Voorleesboek Wil eigenlijk niet te veel en ook geen grote dingen per se. Hij snapt er nog niks van😆

één jaar geleden

Deze van Amazob

één jaar geleden

Lobbes heeft leuke dingen! Mijn zoontje van 17 maanden krijgt bij pakjes avond van ons een Clementoni - Baby Treinset, nijntje verstoppertje, skippybal paard. (gek op paarden) Verder wat kleine schoen kadootjes bij lobbes, foam boekjes, autootjes, puzzels / visspelletje ect. Keukentje heeft hij al en is er echt leuk mee, dus dat is ook een idee.

één jaar geleden

F lang c del

één jaar geleden

Wij halen voor die van ons (17 mnd) speelgoed van Grapat en van Grimm’s.

één jaar geleden

Wij halen voor die van ons (17 mnd) speelgoed van Grapat en van Grimm’s.
Ik ben ook aan het kijken voor meer van dat open einde speelgoed. Wat hebben jullie specifiek op het oog van deze merken ?

één jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Ik ben ook aan het kijken voor meer van dat open einde speelgoed. Wat hebbe ...
Ik laat me inspireren door dit topic: https://community.24baby.nl/forum/peuter/open-einde-speelgoed-speelgoed-zoals-grimms-grapat-e-d-YOmywe?utm_source=24Baby&utm_medium=app

één jaar geleden

Spelletjes of smartmax

één jaar geleden

Wij hebben voor mijn zoontje duplo. En hij is helemaal fan van dino’s, auto’s, bumba en muziek. Dus we hebben wat auto’s van toet toet auto’s en een speelgoed microfoon erbij. Van mijn moeder krijgt hij met kerst nog bumba boekjes en dino speelgoed.

één jaar geleden

Ik heb pittenzaken laten maken, dus ze krijgt 11 pittenzakken. (Bij de kinderopvang krijgt ze er straks 4 bij als sint cadeau, dus samen een mooi aantal leek mij!) En ze krijgt de houten poppetjes set van Grapat, die heb ik ooit al eens in de aanbieding gescoord. Bij ons in de familie doen we maar 2 cadeautjes per kind. Dus ben zo klaar. (Ik doe liever iets meer, maar regels van de schoonzussen).. 🤪

één jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Ik ben ook aan het kijken voor meer van dat open einde speelgoed. Wat hebbe ...
De regenboog van Grimms is erg mooi! En kan een kind super lang mee spelen, je kan er ongelofelijk veel mee. Zoek maar eens wat youtube video’s op. Is echt een aanrader!

één jaar geleden

Wij hebben; -Stapelstein stenen set -Grapat 12 potjes met ringen en munten -Grapat 12 mates -Sarah silks speelzijde doek large Van oma en opa krijgt hij een poef voor in zijn nieuwe lees/speelhoek En verder weet ik het niet.. Instrumenten zijn ook leuk om kado the doen 😊 We hebben voor open end speelgoed gekozen omdat hij altijd liever met bakjes ed speelt maar zijn speelgoed is hij altijd zo op uitgekeken 🙁

één jaar geleden

Ik heb dit lijstje voor mijzelf gemaakt! Gekeken naar aanbevelingen bij ouders op instagram, het sinterklaasboek van bol.com en wat hij zelf leuk vind. Ik heb er nog niks van gekocht, maar misschien heb je hier wat aan?

één jaar geleden

Reactie op Nanda8

Ik heb dit lijstje voor mijzelf gemaakt! Gekeken naar aanbevelingen bij oud ...
Ook vind hij de toet toet auto's helemaal leuk, hij heeft er nu 2. Dus ben op marktplaats wat gaan neuzen! Ben er nog niet over uit of we dat eventueel gaan kopen.

één jaar geleden

Ons zoontje krijgt: - Stapelstein - Speelzijdes mini - Schleich olifant, giraffe, tijger, zebra en aap - Goki dwergenwoud - Smartmax dieren Ik heb hiervan het meeste tweedehands gekocht. Ik ben er nog niet uit of hij alles daadwerkelijk met pakjesavond krijgt, want ik weet nog niet of/hoe we het vieren. Het kan ook zijn dat ik de komende weken gewoon af en toe iets aan hem geef of in z'n speelkast zet.

één jaar geleden

Wij hebben voor onze dochter als schoen kadootjes: - Sinterklaas raamstickers - bad krijtjes - klein knuffeltje van een zwarte kat (ze is dol op onze zwarte kat) Ze krijgt nog een kadootje op het Sinterklaas feest van werk, een bad speeltje op pakjesavond en word dan nog verwend door mn ouders. Maar vind het wel veel allemaal. Wij kopen alleen voor feestdagen en verjaardag een kado, alleen raakt het huis al aardig vol. Kan me niet voorstellen hoe dat straks is met meerdere kindjes 😅 Voor kerst doen we een speel keuken, daar speelt ze graag mee bij andere kindjes thuis.