11 Reacties

9 maanden geleden

Je kindje koffie/thee beker met ontbijtje laten beschilderen met porselein verf.

9 maanden geleden

Wij hebben vorig jaar een foto boek gemaakt van zijn eerste 1.5 jaar en die gegeven aan de opa's en oma's.

9 maanden geleden

Kerstbal met de foto van haar klein kind(eren)

9 maanden geleden

Reactie op Luisa876

Kerstbal met de foto van haar klein kind(eren)
Ja heel leuk. Zat ik ook aan te denken, maar dan nog iets erbij. Mag best wel een wat groter cadeau zijn voor al het oppassen. ☺️

9 maanden geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Je kindje koffie/thee beker met ontbijtje laten beschilderen met porselein ...
Leuk idee!

9 maanden geleden

Soort van kerstpakket met wat lekkere hapjes en drankjes

9 maanden geleden

Wij hebben deze en doen we dan tapas bij op en een zelfgemaakt kadootje van onze zoon. Ze hebben daar trouwens meer leuke dingen!

9 maanden geleden

Wij geven ieder jaar aan beide oma's een jaar-agenda, deze staat vol met allemaal foto's van de kleinkinderen 🥰

9 maanden geleden

Dinerbon en hebben ook beide ouders een keer meegenomen voor een weekendje weg. Duur ja, maar als ik bereken wat het scheelt aan kinderopvang heb je het er al gauw uit :-)). Dit doen we overigens niet elk jaar maar wel af en toe. Dinerbon oid doen we wel jaarlijks.

9 maanden geleden

Ik heb via smartphoto een geurstokjeshouder met foto van onze dochter besteld en nog aparte geur gekocht voor erin, ga in inpakken met een dinerbon van een tapasrestaurant in de buurt en een zelfgemaakt kaartje erbij

9 maanden geleden

Reactie op MommytobeMHK

Ik heb via smartphoto een geurstokjeshouder met foto van onze dochter beste ...
Wat een leuk idee!