11 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ons meisje krijgt van opa en oma en haar tante en oom deze fiets. Mijn zusje haar 2 kindjes ook gekregen voor 2de verjaardag. Van ons zitten we beetje in twee strijd. Wilden graag een speelhuisje met glijbaan. Maar beetje bang dat we er te weinig gebruik van gaan maken. Waarschijnlijk nu een schelp zandbak en wat ander speelgoed voor binnen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Ons meisje krijgt van opa en oma en haar tante en oom deze fiets. Mijn zusj ...
Het speelhuisje is hier buiten echt favoriet!

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje krijgt een driewieler en een trampoline van ons.

茅茅n jaar geleden

Tot nu toe dit erop 馃憤馃徏

茅茅n jaar geleden

de waterwow boekjes van Melissa & Doug zijn leuk voor op de lijst. perfect voor onderweg, op vakantie, in de Wachtkamer of gewoon thuis. ik heb die van mij net binnen en ben fan

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje krijgt een trybike, speelbak set met kinetisch zand en werkvoertuigen etc, duplo goederentrein en verder staan er puzzels, boekjes, boormachine, spelletjes, keukenspullen en buitenspeelgoed op het lijstje.

茅茅n jaar geleden

Ze krijgt van mij een houten speelhuis voor in de tuin. Op het lijstje staat; - diertjes van Bumbu toys - stickers, stempels - leesboekjes - kinetic sand - speelgoed servies - speel groentes - grimms houten regenboog - bomen van bumbu toys - studio kinky krijt - kinder schoonmaakset - drinkbeker sophie de giraf - play-doh klei - little dutch knuffelpop - kleurboeken - grimms puzzel zeshoek - houten regenmaker - rolwips - kaptafel little dutch - nijntje bord - xylofoon - step

茅茅n jaar geleden

Hier op het lijstje: Speelhuis Glijbaan Speelzwembad Aquaplay waterbaan Connetix Spullen voor in de speelbak Haba spel berenhonger Waar veel mee gespeeld wordt dus wellicht nog een tip voor andere: Moesplay rainbow chair Trybike fiets 3 in 1 glijbaan, leertoren, tafeltje Scoot and ride step Houten treinbaan Verven en kleuren

茅茅n jaar geleden

Ik ben opzoek naar een leuke waterspeeltafel voor buiten! Iemand tips?

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje is vorige week 2 geworden. Op zijn lijstje stond oa: Zandbak Glijbaan Duplo Zandbakspeelgoed Houten treinbaan Houten werkbank Voorleesboek van kikker

茅茅n jaar geleden

Reactie op lisavl

Ik ben opzoek naar een leuke waterspeeltafel voor buiten! Iemand tips?
Ik (ofja, onze zoon 馃槅) heb hier de piratenboot van Little Tikes op het lijstje.