11 Reacties

2 jaar geleden

Hier gaan wij voor grimms en holztiger. Daarnaast krijgt ze een klimdriehoek, wobbel en wishbone bike. Niet alleen van ons maar ook van de familie. Ik hou van uitbreiding op wat er al is en niet honderdduizend verschillende dingen

2 jaar geleden

Lees even mee 😁

2 jaar geleden

Ik lees ook even mee!

2 jaar geleden

Bij mijn oudste en middelste hebben we bij de eerste verjaardagen vooral naar de paar maanden daarna gekeken, loopwagen, driewieler, loopfiets, Duplo etc. Bij de derde vind ik het nu heel lastig omdat we nog zoveel hebben

2 jaar geleden

Babyschommel, zand/watertafel

2 jaar geleden

Van ons heeft ons zoontje de Doona liki trike s5 gekregen. Die gaat lang mee en kwa ontwikkeling ook super goed omdat het meegroeit/ontwikkeld. Verder veel boekjes, houten speelgoed en geld/cadeau bonnen.

2 jaar geleden

Je kan kijken naar speelgoed voor open ended play (open einde) en beginnen daar een verzameling van te maken. Op 1 jarige leeftijd nog niet meteen heel goed te gebruiken, maar dat komt wel en gaat dan lang mee. Ik ga naast een loopfietsje zoiets doen denk ik, want dan heeft hij er op lange termijn ook iets aan. Ik denk sowieso wat schleich dieren en houten blokken e.d. En wat items voor sensorisch spel, daar is ook veel van te vinden. Ik heb ook een tijdje gekeken naar de lovevery boxen, dat is ook leerzaam speelgoed. Wel wat prijzig, dus ik ga het nu zelf meer als inspiratie gebruiken om zelf op zoek te gaan naar soortgelijk speelgoed waarbij ze die vaardigheden oefenen. Maar wie weet is het wat voor jullie!

2 jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Je kan kijken naar speelgoed voor open ended play (open einde) en beginnen ...
De lovevery boxen heb ik ook voor gekeken maar zijn inderdaad vrij prijzig. Erg jammer natuurlijk Ben nu ook aan het kijken om zelf het speelgoed bij elkaar te kopen.

2 jaar geleden

Wij kopen een klimdriehoek voor onze dochter maar hebben nog wat dingen op het lijstje staan: - loopfiets - zand/water tafel - strand setje - zwembadje - bad krijtjes (bad speelgoed in het algemeen) - houten blokken set - mijn eerste klei - instrumenten - trek hondje - boerderij diertjes - little tikes wipwap - houten autootjes - karton boekjes (onze dochter houd van de voelboekjes van Fiona watt) - hamerbankje Wat ook leuk kan zijn, zijn van die modu bouwpakketten, een wobbel, een wheelybug of een ballenbak ofzo maar dat zijn wat grotere aankopen. De vtech sorteertruck en little dutch activiteiten kubus zijn een grote hit bij onze vrienden.

2 jaar geleden

Reactie op Baby2706

De lovevery boxen heb ik ook voor gekeken maar zijn inderdaad vrij prijzig. ...
Ja, jammer dat het zo prijzig is! Via Amazon en Etsy kan je best mooie dingen vinden, daar heb ik al het 1 en ander vandaan, zoals bijv zo'n houten doosje met een balletje. Kwaliteit via Amazon is wel wisselend. Op Etsy zijn veel dingen handgemaakt, ik heb daar wel wat prachtige items vandaan, maar die waren wel duur. Zoals de spinning drum bijv. Maar die heb je vanaf 1 jaar toch niet meer nodig😉.

2 jaar geleden

Wij hebben best veel houten speelgoed op het verlanglijstje gezet, maar ook een zwembadje voor de zomer met badspeeltjes, een paar leuke boekjes, toettoet auto's, iets creatiefs en ook duplo, motorisch speelgoed en puzzeltjes