Titanium baby campingbedje. Kwam als beste uit de test bij de consumentenbond. We zijn er erg blij mee. Mijn meisje slaapt er heerlijk in als we bij andere op bezoek zijn.
Titanium baby campingbedje. Kwam als beste uit de test bij de consumentenbo ...
Wij hadden ook in gedachte om die te kopen. Wat voor een matrasje hebben jullie erbij gekocht? Zou je die aanraden? Als ik op de site van babypark kijk, hebben ze meerdere opties.
Wij hebben het ding deluxe campingbedje via Mamaloes besteld. Wij hebben deze met verhoger waar ze nu in ligt en als ze groter wordt gaat die er natuurlijk uit. We hebben een ledikant matrasje erin omdat zij hier regelmatig inligt en zo toch het beste slaapt. Ik vind het zelf een top ding, je kan ook een aankleedvlak erbij kopen
Mijn zus had er een waar je de zijkant open kon ritsen. Erg handig als ze wat groter zijn dan kunnen ze er zelf uit kruipen ipv dat je ze eruit moet tillen.
Mamaloes campingbedje merk ding met bijpassend matrasje. Liggen al onze neefjes en nichtjes in als ze bij ons slapen en onze dochter als we ergens heen gaan.
Gaat nu al 3 jaar mee. Werkt prima.
Als het echt camperen is zou ik zelf deze niet kopen. Daarvoor is hij te groot en lomp