10 Reacties

4 jaar geleden

Gewoon van prenental, heb een dik boxkleed erin liggen als “Topper”

4 jaar geleden

Titanium baby campingbedje. Kwam als beste uit de test bij de consumentenbond. We zijn er erg blij mee. Mijn meisje slaapt er heerlijk in als we bij andere op bezoek zijn.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Reactie op KimH89

Titanium baby campingbedje. Kwam als beste uit de test bij de consumentenbo ...
Wij hadden ook in gedachte om die te kopen. Wat voor een matrasje hebben jullie erbij gekocht? Zou je die aanraden? Als ik op de site van babypark kijk, hebben ze meerdere opties.

4 jaar geleden

Wij hebben het ding deluxe campingbedje via Mamaloes besteld. Wij hebben deze met verhoger waar ze nu in ligt en als ze groter wordt gaat die er natuurlijk uit. We hebben een ledikant matrasje erin omdat zij hier regelmatig inligt en zo toch het beste slaapt. Ik vind het zelf een top ding, je kan ook een aankleedvlak erbij kopen

4 jaar geleden

Het Deryan tentje hebben wij. Wel de peuter variant. Kan lekker lang mee en handig in gebruik

4 jaar geleden

Mijn zus had er een waar je de zijkant open kon ritsen. Erg handig als ze wat groter zijn dan kunnen ze er zelf uit kruipen ipv dat je ze eruit moet tillen.

4 jaar geleden

Reactie op Lb1991

Wij hadden ook in gedachte om die te kopen. Wat voor een matrasje hebben ju ...
Je mag uit veiligheid geen extra matras of kleed erin leggen. Het bedje heeft zelf een heel zwaar matrasje. Ligt zacht genoeg.

4 jaar geleden

Mamaloes campingbedje merk ding met bijpassend matrasje. Liggen al onze neefjes en nichtjes in als ze bij ons slapen en onze dochter als we ergens heen gaan. Gaat nu al 3 jaar mee. Werkt prima. Als het echt camperen is zou ik zelf deze niet kopen. Daarvoor is hij te groot en lomp

4 jaar geleden

Reactie op KimH89

Je mag uit veiligheid geen extra matras of kleed erin leggen. Het bedje hee ...
Goed dat je het zegt. Dat wist ik niet. Dankjewel!

4 jaar geleden

Reactie op Lb1991

Goed dat je het zegt. Dat wist ik niet. Dankjewel!
Graag gedaan! Dit is trouwens wat de Consumentenbond erover zegt: https://www.consumentenbond.nl/campingbedje/extra-matras-extra-risico
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.