7 Reacties

één jaar geleden

🙋‍♀️🙄

één jaar geleden

Ik luister mee voor tips, exact tzelfde hier. Vind t soms zo lastig

één jaar geleden

Same! Papa is hier zelfs ook niet goed. Als ik naar boven ga terwijl hij beneden is is het gillen en moet ‘ie mee. Lijkt echt te denken dat ik verdwijn en nooit meer terug kom. Ook in bed ‘mama mama’. Soms best vermoeiend 🫢

één jaar geleden

Het zal vast weer met een of andere ontwikkelingsfase te maken hebben, maar het is inderdaad erg lastig...ik probeer echt te benoemen wat ik ga doen en dat hij dan even alleen mag spelen. Maar het blijft lastig

één jaar geleden

Ja hier ook. Heb sowieso een mama's kindje, maar sinds kort wil hij álles samen doen. 'Mama kom mee' de hele dag door, en dan trekt hij aan mijn jurk. Hij wil het liefst de hele dag samen spelen. Ik vind het stiekem best vermoeiend maar ook aandoenlijk. Hopelijk is het weer een fase(:

één jaar geleden

Op zich niet gek dat hij weer meer veiligheid zoekt bij mama als er grote veranderingen zijn zoals een andere groep op de opvang. Lekker aan toegeven voor zover dat realistisch is. Hij heeft je nu gewoon weer even nodig en gaat zich vanzelf weer tegen je afzetten zodra hij zich weer volledig veilig voelt.

één jaar geleden

Reactie op Doryy

Ja hier ook. Heb sowieso een mama's kindje, maar sinds kort wil hij álles s ...
Haha dit is hier ook zo herkenbaar!