56 Reacties

4 jaar geleden

Vele hier hebben de Skubb van Ikea. Ik heb ze ook aangeschaft maar nog niet ingericht zeg maar

4 jaar geleden

Ik heb deze gehaald bij de ikea.

4 jaar geleden

Reactie op Wondertje68

Ik heb deze gehaald bij de ikea.
Heb ik ook in mn favorieten staan, maar vraag me af of je zo veel kleine bakjes nodig heb.. waar gaan jullie die kleine voor gebruiken?

4 jaar geleden

Ik had laatst gewoon mandjes van de zeeman

4 jaar geleden

Reactie op Babyjuni2021

Heb ik ook in mn favorieten staan, maar vraag me af of je zo veel kleine ba ...
Ik heb die allerkleinste voor sokjes en speentjes. De andere zitten nu dingen in zoals kruiken, geboorteversiering en dingen die ik uit zwangerschapsboxen heb. Later misschien voor lakentjes ofzo.

4 jaar geleden

Heb de Skubb van ikea !

4 jaar geleden

Ik heb deze besteld bij bol. Je kan de kleintjes ook in de grote zetten zodat je de grote ook nog een keer opdeelt.

4 jaar geleden

Ik heb de STUK bakken van Ikea

4 jaar geleden

Reactie op Babyjuni2021

Ik gebruik ze voor sokjes en haarbandjes 😊

4 jaar geleden

Ik heb een shop afspraak gemaakt bij de jysk. En heb ik deze budget mandjes gekocht . Ik dacht ook ze staan in de kast dus waarom zou ik dure mandjes halen.. heb nu van elke maat die er is 2 stuks gehaald. Maar haal denk ik nog wat groten erbij.

4 jaar geleden

Ook ik heb de Skub bakken. Voor nu vind ik de kleinere bakjes (rechthoekig) juist erg fijn. Van de grote vierkante bakjes kan ik in mijn hemnes kast twee van kwijt inde grote lades, alleen erg jammer dat er dan een stukje ruimte over blijft. De rechthoekige skub bakken gebruik ik nu voor rompers en de kleine vierkante voor de leggings. Heb daar ook verzorgingsspulletjes in (kam, borstel, snotzuifdingetje, nagelknip set etc.) en sokjes en mutsjes. Las wat over de ikea Stuk bakken, passen daar wel drie van op een rij dan? Iemand daar ervaring mee icm de Hemnes ladekast :)?

4 jaar geleden

Reactie op baby0106

Heb de Skubb van ikea !
Ah ikea bezorgd nu niet 😪

4 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Ook ik heb de Skub bakken. Voor nu vind ik de kleinere bakjes (rechthoekig) ...
In de ‘grote’ lades van de hemnes passen er 3 stuk naast elkaar! Dan heb je wel ietsjes ruimte voor of achter maar niet aan de zijkanten.

4 jaar geleden

Ik heb ook de Skubb van de Ikea zo handig

4 jaar geleden

Ik heb mandjes van de action. Zijn badkamer mandjes. Je krijgt ze in S M en L en je kan verschillende kleuren kiezen. Is van kunststof

4 jaar geleden

wij willen ook ikea, maja ze bezorgen nu niet en het is echt niet rendabel om ze op te halen, zijn we meer onderweg met reizen dan....(we hebben geen rijbewijs)

4 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

wij willen ook ikea, maja ze bezorgen nu niet en het is echt niet rendabel ...
Ik heb ook de skub bakjes van de Ikea. Vorige week besteld en had ze binnen een paar dagen in huis

4 jaar geleden

Reactie op Bo-Belle.

Ik heb ook de skub bakjes van de Ikea. Vorige week besteld en had ze binnen ...
Oh dan heb je mazzel! Nu bezorgen ze niet.. of iig niet bij ons 😅
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Babyjuni2021

Ik heb ook die van ikea. en gebruik de kleine voor sokjes, mutsjes en verzorgingsproducten!

4 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Ook ik heb de Skub bakken. Voor nu vind ik de kleinere bakjes (rechthoekig) ...
Hier een foto van de stuk bakken in de grote lades van de hemnes. Heb je er een beeld bij. :)