56 Reacties
5 jaar geleden
Vele hier hebben de Skubb van Ikea. Ik heb ze ook aangeschaft maar nog niet ingericht zeg maar
5 jaar geleden
Reactie op Wondertje68
Ik heb deze gehaald bij de ikea.

Heb ik ook in mn favorieten staan, maar vraag me af of je zo veel kleine bakjes nodig heb.. waar gaan jullie die kleine voor gebruiken?
5 jaar geleden
Reactie op Babyjuni2021
Heb ik ook in mn favorieten staan, maar vraag me af of je zo veel kleine ba ...
Ik heb die allerkleinste voor sokjes en speentjes. De andere zitten nu dingen in zoals kruiken, geboorteversiering en dingen die ik uit zwangerschapsboxen heb. Later misschien voor lakentjes ofzo.
5 jaar geleden
Ik heb deze besteld bij bol. Je kan de kleintjes ook in de grote zetten zodat je de grote ook nog een keer opdeelt.

5 jaar geleden
Reactie op Babyjuni2021
Heb ik ook in mn favorieten staan, maar vraag me af of je zo veel kleine ba ...
Ik gebruik ze voor sokjes en haarbandjes 😊
5 jaar geleden
Ook ik heb de Skub bakken. Voor nu vind ik de kleinere bakjes (rechthoekig) juist erg fijn. Van de grote vierkante bakjes kan ik in mijn hemnes kast twee van kwijt inde grote lades, alleen erg jammer dat er dan een stukje ruimte over blijft.
De rechthoekige skub bakken gebruik ik nu voor rompers en de kleine vierkante voor de leggings. Heb daar ook verzorgingsspulletjes in (kam, borstel, snotzuifdingetje, nagelknip set etc.) en sokjes en mutsjes.
Las wat over de ikea Stuk bakken, passen daar wel drie van op een rij dan? Iemand daar ervaring mee icm de Hemnes ladekast :)?

5 jaar geleden
Ik heb mandjes van de action. Zijn badkamer mandjes. Je krijgt ze in S M en L en je kan verschillende kleuren kiezen. Is van kunststof
5 jaar geleden
Reactie op Bo-Belle.
Ik heb ook de skub bakjes van de Ikea. Vorige week besteld en had ze binnen ...
Oh dan heb je mazzel! Nu bezorgen ze niet.. of iig niet bij ons 😅