8 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou zeker naar de arts gaan als je jezelf zorgen maakt!

2 jaar geleden

Oh wat vreselijk om te lezen ! Hoop dat het snel voorbij is. Heel erg zielig. Ik zou idd terug gaan naar een arts als je twijfelt. Beterschap gewenst ❤️

2 jaar geleden

Mijn dochter is sinds Corona hees, en nogsteeds vol met slijm… Het is nu 6 weken geleden, en sinds vorige week krijgt zij hier pufjes voor. De huisarts kon horen aan haar ademhaling dat haar luchtwegen nogsteeds “geïrriteerd zijn”. Nu afwachten of dit wat gaat doen. 🤞🏼

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Mijn dochter is sinds Corona hees, en nogsteeds vol met slijm… Het is nu 6 ...
Oh dankjewel, voor jouw reactie, ik duim met jullie mee dat de pufjes snel hun werk zullen doen! 🤞🏻

2 jaar geleden

Toevallig vannacht met ons zoontje ook corona positief op de HAP geweest en toen SEH. Daar vertelde ze ons dat ze bij de delta en omikron variant nu al vaker gezien hadden dat jonge babys pseudokroep ontwikkelen door of tijdens deze corona varianten. Ons zoontje is ook heel hees en schor. Blaffende hoest en was heeeeeel benauwd! Ook koorts en enorme slijm. Zo sneu! Hopelijk gaat het snel beter met jullie manneke! Beterschap!

2 jaar geleden

Hier ook corona, helaas wij alle 3. Ze heeft een naar hoestje, snottebellen en soms benauwd. We hebben een Neusspray van de HA gekregen en hij zei dat 99,9% van de kinderen zorgeloos hersteld. Vindt het toch naar dit allemaal... 😔

2 jaar geleden

Reactie op Averm

Toevallig vannacht met ons zoontje ook corona positief op de HAP geweest en ...
Wat een geruststelling, toen ik dit las, dankjewel. Ik hoop van harte dat Jullie zoontje ook snel beter wordt! ❤️ Ondertussen zijn wij de heesheid gelukkig voorbij, wel nog steeds een lelijk hoestje en sinds vandaag ook terug koorts.. 😔 heb naar de arts gebeld, maar die heeft gewoon onze quarantaine verlengd.. pff.. iedere keer als ik denk nu is hij aan de beterhand, gaan we terug een stapje achteruit..

2 jaar geleden

Reactie op Ebb1

Wat een geruststelling, toen ik dit las, dankjewel. Ik hoop van harte dat J ...
Wat vervelend om te horen! Het komt echt wel een keertje goed! Hopelijk snel natuurlijk ♡ wij kregen advies vooral veel frisse lucht! Van oudsher willen mensen juist stomen met de babys om de luchtwegen vrij te maken maar de arts vertelde dat sit soms (zeer soms) ook averechts kan werken en de luchtweg juist nog meer vernauwen, dus mss even in de tuin samen frisse neus halen etc? Goed dat je zelf ook de arts hebt gebeld!! Heel veel beterschap ♡