31 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb zelf eentje die best laag is maar ik vind het fijn dat die wiebelt. Er zijn wat cosleepers die in hoogte verstelbaar zijn

5 jaar geleden

Reactie op baby🍓

Ik heb zelf eentje die best laag is maar ik vind het fijn dat die wiebelt. ...
dit is geen coosleeper toch maar gewoon een wiebel wieg?

5 jaar geleden

Heb ik ook naar gezocht.. zijn geen betaalbare hoge bedjes volgens mij. Goedkoopste vond ik bij: https://www.petiteamelie.nl/co-sleeper-lilly-90x40cm-inclusief-eco-matras-wit.html?___store=nl&gclid=CjwKCAiA9bmABhBbEiwASb35V9iU51EPFCMSX9X-zgicAgYffQM5C5MAeaSGKcWmGnjrpX3R7gM0UBoC0Z0QAvD_BwE Huren vind is ook wel een optie, tenzij je in de toekomst nog een kindje wilt? Dan is het het investeren van een nieuwe wel waard ;) Ik kan hem uiteindelijk lenen van een vriendin gelukkig ! Wij hadden bij de eerste een Leander wieg, maar in dit huis is de slaapkamer te klein daarvoor zowel aan het plafond als handend aan de bijbehorende poot.. Succes ! :)

5 jaar geleden

Safety 1st hebben wij! Kan je hoog zetten...

5 jaar geleden

Je kan de co-sleeper ook verhogen door hem op blokjes te zetten. Ik zie in mijn werk als kraamverzorgster heel wat voorbij komen. En omdat het bed naar minimaal 80cm moet in de kraamweek is dit met een co-sleeper niet haalbaar.

5 jaar geleden

Petit amelie hebben wij

5 jaar geleden

Ons bed is dus 80cm hoog 😅 heb hetzelfde probleem, nog niks kunnen vinden!

5 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Je kan de co-sleeper ook verhogen door hem op blokjes te zetten. Ik zie in ...
Ohja dat klopt hahahaha , want ik vind de maxi cosi iora dus supermooi en handig met die bak eronder , en je kan m makkelijk meenemen als wieg als je ergens gaat slapen of de kleine ergens gaat slapen Dus toch ma ens zo overwegen dan

5 jaar geleden

Reactie op Baby mommers

Ohja dat klopt hahahaha , want ik vind de maxi cosi iora dus supermooi en h ...
De iora wilde ik ook graag maar in de winkel lieten ze systeem zien hoe je hem aan het bed moet vastmaken en dan kan bij onze boxspring helemaal niet, bij jullie wel?

5 jaar geleden

Reactie op LauraB21

De iora wilde ik ook graag maar in de winkel lieten ze systeem zien hoe je ...
Ow geen idee 😂 ,weet alleen dat de hoogte niet hoog genoegis Ik zal eens googlen Vind het zo irritant dat je niet na de winkel kan .. ik wil nog een aantal dingen in de winkel “testen”. Haha

5 jaar geleden

Reactie op LauraB21

De iora wilde ik ook graag maar in de winkel lieten ze systeem zien hoe je ...
Neee kan idd bij ons ook helemaal niet !

5 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Je kan de co-sleeper ook verhogen door hem op blokjes te zetten. Ik zie in ...
Het bed van de baby bedoel je naar 80cm? Waarom?

5 jaar geleden

Mijn man heeft zelf een co-sleeper gemaakt van een ledikant van de ikea

5 jaar geleden

Wij hebben deze en past precies bij onze boxspring van 60 cm. Hij kan zelfs nog iets hoger. De 80 van het bed op klossen redt ie net niet. Maar dat is maar zeer tijdelijk, dus dat overleven we wel.

5 jaar geleden

Wij hebben zelf een cosleeper wieg formaat gemaakt met hout van de bouwmarkt (voor onze vorige kindjes) en nu gebruik ik gewoon een Gulliver ledikant (van ikea) waarvan de zijkant af is. Daarvan heeft mijn man de poten opgehoogd 👌👌

5 jaar geleden

Reactie op NikkiM

Wij hebben deze en past precies bij onze boxspring van 60 cm. Hij kan zelfs ...
Wat is dit voor een merk? Kan het net niet lezen ☺️ Ons bed is 70cm hoog trouwens,had net gemeten

5 jaar geleden

Zojuist deze besteld 😊

5 jaar geleden

Wij hebben van petit amelie. Past perfect bij onze boxspring. Bij de vorige ook veel plezier van gehad dus gaan we nu ook weer gebruiken. Tijdens het bed op klossen hebben wij extra klossen bijgekregen zodat cosleeper ook op klossen kan.

5 jaar geleden

Deze is verstelbaar in 7 hoogtes, 48-63 cm

5 jaar geleden

Wij hebben een bed van 70cm hoog... & een co sleeper vinden die zo hoog kan is onmogelijk! Ik kwam dit tegen met zoeken naar “hacks”, dus dat gaan we straks doen bij een co sleeper.