89 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben nu allebei, maar denk dat we deze keer alleen de co-sleeper gaan gebruiken. Vond het wiegje erg onhandig bij onze dochter. Kon haar moeilijk wegleggen na de voedingen, en moest ook iedere keer uit bed om haar op te pakken en neer te leggen.
5 jaar geleden
Wij hebben een cosleeper
Voordeel vond ik dat je die vastmaakt aan je eigen bed en open kan maken aan 1 kant zodat je er echt bij kan vanuit je bed.
Ook kan je 1 kant ietsje hoger of lager zetten dan de andere kant wat handig schijnt te zijn bij reflux.
Nadeel is dat het altijd wat grotere maten heeft dan een wiegje
Wij hebben de maxicosi lora
5 jaar geleden
Ik vind het ook lastig. We hebben in ieder geval een ledikantje gekocht en ik wil de baby de eerste paar maanden op onze slaapkamer. Maar ik twijfel of ik het ledikant op onze slaapkamer zet. Of dat het ledikant op de babykamer gaat en we er nog een extra co sleeper of wiegje bij kopen. Zijn wel weer extra kosten. En ik ben een beetje bang dat het moeilijk wordt om de baby aan haar eigen kamertje laten wennen na een paar maanden in de co sleeper. Ben ook heel benieuwd naar de ervaringen van anderen.
5 jaar geleden
Ik heb een wiegje die je kunt schommelen. Werkt ideaal vooral als de kleine onrustig is
5 jaar geleden
Reactie op Baby1986
Wij hebben een cosleeper
Voordeel vond ik dat je die vastmaakt aan je eigen ...
Deze heb ik ook. Leek mij veel handiger dan een wiegje. 😊
5 jaar geleden
Wij hebben de Alain van Petit Amelie gekocht, die kun je als wieg en als cosleeper gebruiken. Persoonlijk zou ik niet kiezen voor een wiegfunctie, want daar raakt je kindje aan gewend, wat de overstap naar het ledikantje bemoeilijkt. (Ik spreek uit ervaring)
5 jaar geleden
Wij hebben de leuk by TWF cosleeper. Kan je schuin zetten bij reflux, vast zetten aan het bed of als los wiegje gebruiken!
5 jaar geleden
Wij gaan een co sleeper halen.
Lijkt me fijn dat je vanuit je bed je kindje bij je kan tillen zonder uit bed te moeten of op de rand van je bed te hoeven gaan zitten. De rand kan ook altijd omgerold worden zodat je je kindje goed kan zien vanuit een liggende houding.
Wilde eigenlijk de snuzpod 4 maar die is overal uitverkocht in de naturel kleur 😔
5 jaar geleden
Wij hebben een Snuzpod gehaald en zijn er heel blij mee! Bovenkant kan je er ook makkelijk af tillen en eventueel in de woonkamer zetten ☺️
5 jaar geleden
Wij hebben de compacte cosleeper van chicco gekocht, next to me. Niet zo duur en kan je volledig verstellen in hoogte én naar opzij zodat ie perfect aansluit bij jouw bed. https://www.chicco.be/nl/producten/8058664091928.chicco-next2me-co-sleeping-wiegje.bedtijd-en-ontspannen.wiegjes-en-bedjes.html
5 jaar geleden
Wij hebben ook een co sleeper! Lijkt me handiger met voeden Snachts en mochten we ergens heen gaan kan die ook mee als bedje zodat hij kan slapen, soort camping bedje