12 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg even! Goede vraag

4 jaar geleden

Zou gewoon je normale kolf meenemen als het kan en dan inderdaad weggooien als je bijvoorbeeld gaat drinken, smoken of iets dergelijks

4 jaar geleden

Ik volg ook. Ik las dat je vaak bij de EHBO post kan kolven, dus wellicht hebben ze daar dan een stopcontact. Ik twijfel dus inderdaad om gewoon mijn normale kolf mee te nemen (in leuk rugtasje), dan ben je in een kwartiertje klaar. Met een handkolf ben je denk ik wat langer bezig?

4 jaar geleden

Heb ook een vraagje hierover: hoe vaak zou je dan ongeveer kolven? Mijn baby drinkt op dit moment verschillend tussen de 1-3 uur. Zou 1x in de 3 uur dan volstaan of kan het ook minder vaak?

4 jaar geleden

Reactie op PattyJamie

Ik volg ook. Ik las dat je vaak bij de EHBO post kan kolven, dus wellicht h ...
Sommige kunnen ook op batterijen. In iedergeval die ik heb wel

4 jaar geleden

Ja hand kolf duurt natuurlijk lang... ben zo bang dat mn kolf inbeslag genomen word door beveiliging 馃ぃ. Ik ben laatst uit eten geweest en toen kon ik het kolven rekken tot 5uur. maar als je danst is dat denk ik wel korter.

4 jaar geleden

Ik zou een handkolf meenemen en lekker makkelijk op de wc de grootste druk eraf kolven. Vond ik ideaal. Geen gehannes met grote kolf en stopcontact 馃ゴ En met een glaasje op denk je overal wat makkelijker over 馃槈

4 jaar geleden

Reactie op Joow34

Ja hand kolf duurt natuurlijk lang... ben zo bang dat mn kolf inbeslag geno ...
Dan zou ik een handkolf meenemen

4 jaar geleden

Ik heb een elvie kolf, die is handsfree en oplaadbaar. Ik geef borstvoeding en kolf de andere borst tegelijkertijd ermee. Die stop ik in mijn bh , mijn shirt eroverheen en niemand die het ziet of hoort. https://www.instagram.com/reel/CK65-NsgeN7/?utm_medium=copy_link https://www.instagram.com/p/CLZ6ypSFwx7/?utm_medium=copy_link

4 jaar geleden

Reactie op linylia

Ik heb een elvie kolf, die is handsfree en oplaadbaar. Ik geef borstvoeding ...
die ziet er zeker goed uit!! als ik had geweten dat deze bestond had ik misschien wel deze gekocht!!!

4 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Ik zou een handkolf meenemen en lekker makkelijk op de wc de grootste druk ...
Hoe lang ben je dan ongeveer bezig? Je hoeft dus eigenlijk niet meteen zorgen te maken over je productie aks je een dag minder kolft dan dat je anders aan het voeden bent? Voor jezelf even de druk eraf halen wanneer het nodig is is dan voldoende? Ik heb nog helemaal geen ervaring met kolven, maar wil begin augustus een dagje naar Dekmantel, mijn zoontje is dn 2 maanden. En qua alcohol: als je wat gedronken hebt, wanneer ga je dan weer live voeden? Reken je dan 1,5 uur x aantal drankjes, of gewoon de volgende dag weer live voeden zeg maar, na een nachtje slapen?

4 jaar geleden

Reactie op PattyJamie

Hoe lang ben je dan ongeveer bezig? Je hoeft dus eigenlijk niet meteen zorg ...
Ik was zelf max 10 min (2x5min) bezig met de handkolf, als de druk er maar af is en je dus ook geen lekkage krijgt. Als je kleine 2 maanden is is je voeding sowieso al helemaal afgestemd. Er staat 3 uur wachten na elk glas alcohol. En je hoeft de ochtend niet af te kolven want de alcohol wordt afgebroken, dat scheelt 馃 En dit gaat om 1 dag, dat heeft totaal geen invloed op je productie de dag erop, dan regelt je kleine dat gewoon weer hoor 馃