7 Reacties

2 jaar geleden

Wat lekker, even samen eruit. Ik zou wel zorgen dat je een backup hebt, zeker als je de gehele dag onbereikbaar bent. Vooral voor je eigen gemoedsrust, zodat je ook écht kunt ontspannen. Is er anders iemand die een fiets met kinderzitje heeft bijvoorbeeld? Zodat je kleintje wel opgehaald kan worden voor het geval dat. 😊

2 jaar geleden

Nummer van de sauna doorgeven aan de opvang? Dat ze je daarop kunnen bereiken als er wat is

2 jaar geleden

Wat fijn heerlijk, mijn man doet dit niet hoor 😂 Wij moesten in het begin dat wij onze zoon inschreven 2 backup nummers doorgeven voor als je niet bereikbaar bent, miss hebben ze dit bij jullie ook ?

2 jaar geleden

Wat een heerlijk vooruitzicht! Een aantal opties; Kun je jullie autostoeltje na het wegbrengen van de kleine niet even bij je moeder in de auto zetten? Is het te ver weg voor je moeder om het evt te lopen met kinderwagen? Je kan ook het nr van de sauna doorgeven. Ieder uur (maar dat is echt wel stukken minder ontspannen) even naar je kluisje om te checken? Heb je bijv ouders van andere kindjes vd opvang in je kennissenkring die een dagje standby staan? Geniet er iig van 😘

2 jaar geleden

Wij hebben dit ook een keer gedaan en zaten met zelfde issue! Maar we hebben gewoon nr van de sauna doorgegeven aan de opvang. En 2x op onze telefoon gekeken. Gelukkig is alles goed gegaan

2 jaar geleden

mijn vriend had z'n telefoon gewoon in de zak van z'n badjas gedaan. kregen alleen een opmerking toen hij uitgebreid tijdens het eten ging kijken 😭 wij gingen wel op badkledingdag. dus misschien iets minder streng dan
Oké we hebben een plan al is het niet ideaal. De sauna is een uur rijden dus mama en papa staan stand-by en kunnen de fiets gebruiken als het nodig is om hem op te halen. We laten ook het telefoon nummer van de sauna achter zo dat we wel te bereiken zijn mocht het echt nodig zijn. Bedankt voor de tips! 💋