12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb bij de prenatal beha's gehaald met gel beugels erin. Geeft iets stevigheid en zit niet in me huid te porren, goed flexibel.

5 jaar geleden

Een goede stevige sportbh zonder beugel, vind het heerlijk!!!

5 jaar geleden

Inderdaad een goede sportbh☺️

5 jaar geleden

Ik heb al meerdere nieuwe bh's gekocht, en was het zat, heb eigenlijk weer een nieuwe nodig, deze wordt ook weer te krap. Als het moet draag ik mijn laatstgekochte beugelloze bh, maar meestal doe ik geeneens meer een bh aan. Gaat gewoonweg te veel geld in zitten. Heb namelijk behalve heel erg grote borsten een onmogelijke omvang.

5 jaar geleden

Hoi, ik heb 10 jaar in de lingerie gewerkt en ik raad aan om een goede bh aan te laten meten in een wat duurdere zaak. Let er op dat je beugel echt goed om je borst zit en dat je hem op het meest strakke haakje past. Ook raad ik aan om een cup te kiezen die nog net iets te ruim is. Ik weet niet wat je verstaat onder zware grote borsten maar kijk voor merken als Prima Donna, Twist, Freya. Je betaalt een dubbeltje meer maar je hebt hier zo veel meer plezier en profijt van. Sport bh's zou niet mijn eerste keus zijn aangezien deze je borst 'opsluiten' en plat drukken. Borsten hebben beweging nodig en het is niet goed om ze de hele dag zo in te snoeren. Mocht je toch geen beugel willen zou ik je laten adviseren over een beugelloze bh bijvoorbeeld van het merk Triumph. Je bent dan wel afhankelijk van je maat aangezien deze niet altijd in grote maten gemaakt worden. Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt! Succes!

5 jaar geleden

Ik ben bij zowel bij mijn eerste als nu in mijn tweede zwangerschap over gegaan op voedings bh's. Ik kon geen beugels meer verdragen en was ruim een cup gegroeid in zeer korte tijd. Ze zitten heel fijn en als je borstvoeding wil geven heb je ze alvast in huis 🙂

5 jaar geleden

Sport bh

5 jaar geleden

Ik draag altijd Prima Donna Twist. Tot nu toe gaat het goed. Zodra het niet meer kan, ga ik over op voedingbh's... Het is misschien wat minder mooi, maar het zit wel lekkerder... Comfort is dan toch belangrijker hoor.. Ik heb trouwena 90E...

5 jaar geleden

Marlies Dekkers! 😉

5 jaar geleden

Ik ben in Amsterdam naar ‘Betty Boob’ gegaan. En ze pakte daar meteen goede BH’s uit de rekken. Allerlei grote maten. Heb zelf 75G, En hun BH’s kan ik nog aan.

5 jaar geleden

Sinds kort een aantal BH's bij Ulla Popken besteld. Mét beugel en voorgevormd. Deze zitten prima bij een wat grotere buste en rekken aardig mee!