19 Reacties

3 jaar geleden

Volg hier het zelfde probleem

3 jaar geleden

Als je een kindje hebt met een koemelkallergie of op ha melk zit kan protectis zeker niet word gekweekt op koemelkeiwitten. Bij darmkrampen vind ik mama natura coli en bella donna veel beter om de krampen te doen verdwijnen.

3 jaar geleden

Geen ervaring met protectis, inmiddels wel een aantal dagen met sab simplex. Ons zoontje had ook erg last van krampjes, gebruiken dit nu een paar dagen en er zit aardig wat verbetering in. Je ziet het al als je de fles schudt, de belletjes en lucht lossen zo op. We hebben het via een Duitse apotheek online besteld, was de volgende dag al binnen. Misschien heb je er wat aan...

3 jaar geleden

Onze dochter geven we sinds 2 dagen protectis op aanraden van de kinderarts en we merken al een grote verbetering.

3 jaar geleden

Geen ervaring met protectis, inmiddels wel een aantal dagen met sab simplex ...
Mag ik vragen waar je het hebt besteld en vanaf welke maand het mag? Ons meisje is 3 weekjes en heeft hele erge krampjes

3 jaar geleden

Wij gebruiken sab simplex, echt top spul! Onze kleine meid is 5 weken, bijna 6 weken, en bijna geen last meer van krampjes! Ik heb het besteld op sabsimplex.nl

3 jaar geleden

Reactie op Kleintje06

Wij gebruiken sab simplex, echt top spul! Onze kleine meid is 5 weken, bijn ...
Mocht je nog weer bestellen vja Duitsland is het goedkoper: https://st-josef-apotheke.de/nederlandse_klanten 😁

3 jaar geleden

Reactie op malissanaleya

Mag ik vragen waar je het hebt besteld en vanaf welke maand het mag? Ons me ...
https://www.duitse-internetapotheek.com/keywordsearch/~sortBy=default Via deze link. De Nederlandse bijsluiter is ook online te vinden. Het is niet leeftijdsgebonden voor zover ik weet, ons mannetje is ook 3 weken vandaag. Het heeft ook geen bijwerkingen verder, ik ben in ieder geval erg tevreden tot nu toe!

3 jaar geleden

Ik ben heel tevreden van mama natura coli tegen krampjes. Dit is homeopathisch

3 jaar geleden

Wij geven infacol en als probiotica bactiol mini.

3 jaar geleden

https://www.duitse-internetapotheek.com/keywordsearch/~sortBy=default Via ...
Ik krijg meerdere in beeld, welke zou ik moeten hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Chann07

Mocht je nog weer bestellen vja Duitsland is het goedkoper: https://st-jose ...
Thanks! ;)

3 jaar geleden

Reactie op Lisa-Jess

Ik krijg meerdere in beeld, welke zou ik moeten hebben?
Ik heb zelf die van 5,75 besteld, is een flesje van 60ml met druppels geloof ik. Wilde het eerst uitproberen. Omdat het goed bevalt zal ik de volgende keer de grootverpakking met 4 flesjes bestellen.

3 jaar geleden

Ik heb zelf die van 5,75 besteld, is een flesje van 60ml met druppels geloo ...
Oh 30ml zie ik net🙈 De bovenste van het rijtje!

3 jaar geleden

Reactie op Lisa-Jess

Ik krijg meerdere in beeld, welke zou ik moeten hebben?
Zijn allemaal hetzelfde alleen verschil zit hem in aantal en fabrikant, de goedkoopste word nog weer geïmporteerd vanuit buitenland naar Duitsland toe.

3 jaar geleden

Hier ook Sab simplex sinds hij ongeveer twee weken uit is. Ik weet niet of je flesvoeding geeft of borst maar wij geven overdag gewoon normale voeding van nutrilon en vanaf de avond + de nachtvoeding omneo van Nutrilon. Dit werkt ook echt goed.

2 maanden geleden

Reactie op Taïssa

Als je een kindje hebt met een koemelkallergie of op ha melk zit kan protec ...
Zou dat met de bactiol baby ook zo zijn ? Mijn kindje krijgt precies meer lucht van protectis maar ze heeft koemelkeiwit allergie ... Dus kan daar wel van komen... Wie heeft je die info gegeven ? Want mijn vroedvrouw weet er niets over

2 maanden geleden

Reactie op Taïssa

Als je een kindje hebt met een koemelkallergie of op ha melk zit kan protec ...
Ik lees dat het uit moedermelk wordt geisoleerd

2 maanden geleden

Vsm cinababy werkt echt heel goed. Nog steeds gebruik ik het als mijn zoontje per ongeluk toch iets met melk heeft binnengekregen en buikpijn heeft. Hij heeft koemelkallergie. Werkte als baby al en nu hij 3 is nog steeds.