25 Reacties

2 jaar geleden

Ik laat hem ook nog staan! Hij ligt er ook nog best vaak in als z’n broers ook op de grond spelen en ik niet continu op kan letten of als ik met dingen bezig ben. Wil ook dat ie daar voorlopig nog in kan spelen. Het is een veilige plek

2 jaar geleden

Wij hebben hem nu lager gezet en beginnen pas echt te gebruiken. Stond ook gewoon voor niks dacht ik, maar nu mijn zoontje tijgert en over al naar toe gaat zet ik hem erin als ik alleen ben en even naar het toilet moet of als ik boven even wat moet doen en hem niet alleen durf achter te laten.

2 jaar geleden

Wij gebruiken het nog, vind het wel handig omdat onze zoon echt niet stil kan zitten en overal naartoe tijgert, kruipt of aan optrekt etc. Ik denk dat je het best nog even kunt laten staan want het is heel fijn om haar ergens veilig in kwijt te kunnen zodra ze wat beweeglijker is. Morgen gaan we een hekje plaatsen in de zithoek zodat hij wat meer ruimte heeft om te bewegen en wij toch nog met een gerust hart wat dingen kunnen doen 😅 als dat bevalt overweeg ik om de box weg te doen.

2 jaar geleden

Ja zeker hij kruipt klimt overal anders op om ff me handen vrij te hebben

2 jaar geleden

Ow en hij slaapt erin hahah