7 Reacties

4 jaar geleden

Dit is idd na een sprong. Onze kleine meid heeft dit ook gehad. Een sprong kan 2 weken te vroeg of 2 weken te laat komen. Idd ieder kindje is anders. Als de sprong over is dan is ze weer helemaal blij en vrolijk! 馃槉

4 jaar geleden

Dit klinkt als een vroege sprong 3, lekker van genieten. Het heeft haar waarschijnlijk veel energie gekost

4 jaar geleden

Mijn baby van 5,5 week had dit vorige week ook, lees elke dag van de week. Ze was niet te genieten, ontroostbaar. Zo zielig, ze kan er niks aan doen. Sinds gister is ze ineens een stuk rustiger. Slaapt lekker overdag. (Dit deed ze vorige week niet, snachts slaapt ze wel goed, komt 1x voor voeding) Ik dacht misschien een regendag, maar kan ook misschien een sprongetje zijn geweest?

4 jaar geleden

Ik heb het me gisteren ook afgevraagd.. ze had hier overduidelijk last van d鈥檙 sprongetje (je moet wel uit gaan van je uitgerekende datum trouwens 馃槈) en gisteren sliep ze zo veel! Vannacht ineens weer een nachtvoeding.. ben blij als ze er doorheen is..

4 jaar geleden

Reactie op Lott3e

Ik heb het me gisteren ook afgevraagd.. ze had hier overduidelijk last van ...
Ik ben een dag voor de uitgerekende datum bevallen, dus dat maakt geen verschil

4 jaar geleden

Jaa hier ook hij is bijna 11 weekjes馃槃 ik merkte ook dat hij in 1x heel veel dingen doet en kan hij probeert zelfs al te babbelen echt zoo leuk!

4 jaar geleden

Reactie op A miracle

Jaa hier ook hij is bijna 11 weekjes馃槃 ik merkte ook dat hij in 1x heel vee ...
Zo fijn hoe snel ze groeien 馃槱. Die van mij begint ook te brabbelen, ik ga stuk馃槀 laat staan over paar maanden, kan niet wachten 馃檲