24 Reacties

één jaar geleden

Heb zoveel te klagen😩 Te lang om te typen, maar had nooit gedacht dat ik zo geduldig zou kunnen zijn😮‍💨

één jaar geleden

Fijn zo’n topic, ik heb eigenlijk heel veel te klagen 🙈 Ik vind t zwaar t moederschap

één jaar geleden

Alllll die virussen die we via de opvang krijgen 😫 er is altijd wel iemand ziek thuis. Heel irritant

één jaar geleden

Reactie op mamanik33

Alllll die virussen die we via de opvang krijgen 😫 er is altijd wel iemand ...
Check

één jaar geleden

Ik trek die slechte nachten niet meer. Vannacht weer van 23.00 uur tot 2.00 uur met een spokende dreumes gezeten. Zeg me alsjeblieft dat dit al de slaapregressie van 18 maanden is (is hij 18 december) en dat de ellende niet dan weer opnieuw begint😢

één jaar geleden

Reactie op mamanik33

Alllll die virussen die we via de opvang krijgen 😫 er is altijd wel iemand ...
Ben al sinds september non stop verkouden 🤧

één jaar geleden

Reactie op Jane9188

Ik trek die slechte nachten niet meer. Vannacht weer van 23.00 uur tot 2.00 ...
Zooo herkenbaar ik hoop heel hard net je mee, wij zijn nu 5 weken bezig al , vreselijk

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Zooo herkenbaar ik hoop heel hard net je mee, wij zijn nu 5 weken bezig al ...
Wij al sinds hij 14 maanden is, sliep daarvoor altijd redelijk goed😢 wel eens een paar nachten achter elkaar door.. nu denk ik gemiddeld vanaf september 1-2 nachten per week of verschrikkelijk vroeg wakker. Had verwacht dat als hij 1 werd het slapen beter werd niet dus😂

één jaar geleden

Dreumes afgelopen zondag ziek, en nu de man ook weer 😩. Twee weken geleden allemaal buikgriep gehad en twee weken daarvoor ook allemaal griep. Hé-le-maal klaar mee!!!!!!!!

één jaar geleden

Reactie op Jane9188

Ik trek die slechte nachten niet meer. Vannacht weer van 23.00 uur tot 2.00 ...
Nee hè er bestaat toch geen slaapregressie met 18 maanden ik ben net aan het einde van sprong 10 en dan staat me dat weer te wachten helppppp 🤯😵‍💫🫣 Mijn zoon heeft werkelijk waar 1 nacht doorgeslapen, 1 nacht, mijn schouders zitten zo vast door het slechte slapen en voeden ik voel me stokoud en stijf en toch ben ik oh zo gelukkig met mijn gezin maar even klagen heerlijk! 👍🏻

één jaar geleden

Net begonnen aan een nieuwe baan, hartstikke leuk, maar ook erg intensief en lange reistijd heen en terug. Woensdag is mijn vrije dag met mijn zoontje. Had me stiekem erg verheugd op even 1-2 uurtjes tijd voor mezelf en het huishouden (t is momenteel een zwijnenstal), maar nu heeft meneer besloten geen middagslaap te willen doen 🤨😲 dat wordt dus geen tijdschrift lezen op de bank...

één jaar geleden

Dreumes telkens ziek, Weer uit de ziekte wet en mijn werk heeft nu bijna geen uren voor mij dus heb nauwelijks loon. doordat dochter ziek is kan ik niet met opleiding bezig. Dankuuu

één jaar geleden

Jeeej mijn zoontjes slapen nog! Vooruitgang…. Mama is echter al wakker vanaf 5 uur, zit er zo in gesleten

één jaar geleden

Winter seizoen.. ja het kan heel gezellig worden, maar ik word altijd depressief in de winter😣 kort lontje, snel op me tenen getrapt, chronische vermoeidheid, slapeloosheid etc. Soms denk ik dat ik ook een winterslaap moet doen.. Ik probeer gewoon iedere dag te overleven als het ware

één jaar geleden

Reactie op Baby M

Winter seizoen.. ja het kan heel gezellig worden, maar ik word altijd depre ...
Misschien helpt lichttherapie? Of heb je dat al geprobeerd? Ik zou hier sowieso mee naar je HA gaan. Want echt goed klinkt het niet haha

één jaar geleden

Echt zo frustrerend vind ik t dat een van de twee bij mij overdag nooit wil slapen en bij papa en opa en oma gaat hij altijd slapen. Echt serieus waarom. Het is zo vermoeiend die eeuwige strijd

één jaar geleden

Om 21.15 lag ik op bed. Het is nu 1.20 en ik heb al welgeteld 3 kwartier geslapen. Weer een kutnacht, weer 3 uur geprobeerd de kleine terug in slaap te krijgen en weer als ik de ochtend erna vroeg op moet om te gaan werken. Houdt het ooit op...ik ga hier nog eens aan onderdoor😭

één jaar geleden

Pff al die gebroken nachten, ze breken me op! Het is nu 4 uur en ik heb nog geen 3 uur geslapen.

één jaar geleden

Reactie op Jane9188

Ik trek die slechte nachten niet meer. Vannacht weer van 23.00 uur tot 2.00 ...
Ik voel met je mee, hier ook al tijden bezig!

één jaar geleden

Reactie op RianneHelms

Ik voel met je mee, hier ook al tijden bezig!
Hier ook al maanden. Gisteren toevallig voor het eerst in...Joost mag weten hoelang een hele nacht naast m'n man in bed kunnen liggen zonder klein jongetje dat wakker werd. Daarmee is het contrast met deze nacht wel weer heel groot. Op zulke momenten vind ik moeder zijn echt heel zwaar. Word er soms een beetje wanhopig van... Toch ergens fijn dat we niet de enige zijn.. sterkte ook voor jou!