24 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jane9188

Hier ook al maanden. Gisteren toevallig voor het eerst in...Joost mag weten ...
Snap je helemaal! T is met momenten zooo pittig!!

één jaar geleden

Mijn vriend wordt saai 😅🥹we zijn nu 8 jaar samen en hebben een dochtertje van 1.5 jaar. Nadat we haar hebben denkt mijn vriend nergens meer aan, wilt geen dingen meer doen, (alleen maar thuis wat gamen/Netflix na het werk). Gaan nergens meer wat eten, geen uitstapjes helemaal niks.. dan stel ik wat voor en plan ik wat in en is het alleen maar gezucht want meneer wilt nergens na toe gaan. Erover praten zegt die gewoon dat hij moe is en geen zin heeft 😕 iemand tips?

één jaar geleden

Aaaah! We zijn net verhuisd, en sindsdien is ons meisje onhandelbaar. Alleen maar huilen, overstrekken, slaan, driftbuien. S’nachts om het halfuur wakker. Huilend naar haar nieuwe opvang. Echt alles is momenteel intens en huilen. Ben echt gesloopt na 4 dagen, en heb vandaag mama dag waar ik tegenop zie door dit alles. En dan moet je ook gewoon nog functioneren op werk en een leuke partner zijn thuis. Hoe doen mensen dit? Om mij heen krijgen veel vrienden nu een 2e, terwijl ik nog onwijs struggle met 1 kind en het nauwelijks overleef elke dag, begin dan echt te twijfelen of wij iets fout doen of er te zwaar aan tillen…

één jaar geleden

Reactie op kellyp99s

Mijn vriend wordt saai 😅🥹we zijn nu 8 jaar samen en hebben een dochtertje ...
Misschien speelt er iets anders waardoor hij geen zin/energie mee heeft voor uitstapjes, bijv op het werk? En dat in combinatie met het vaderschap? Misschien kan je een soort van thuis-date organiseren, waarbij je gewoon thuis iets leuks doet samen of je spreekt af dat je 1x in de maand samen uit eten gaat en plan dit dan in, zodat het voor hem ook van tevoren duidelijk is. En bespreken dat het ook belangrijk is voor je relatie om samen dingen te blijven doen, je moet er wel allebei in investeren anders bloedt het dood.