21 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ‘m ook op m’n lijstje staan! Hij heeft natuurlijk geen vakjes maar lijkt mij een fijne tas. Ik zal denk ik toch aparte kleinere tasjes gebruiken, waar dan een setje kleding in zit, luiertje enz.

5 jaar geleden

Ik ken veel met een studio NOOS tas. Is volgens mij die van jouw foto. Zij hebben inderdaad losse tasjes er in voor bijv luiers / creme oid. Het leuke is, is dat deze tassen ook niet overdreven duur zijn dus je kunt nog eens afwisselen

5 jaar geleden

Ik wil deze ook! Ben alleen nog aan het kijken van , Noos of Wala bag

5 jaar geleden

Reactie op oostje89

Ik ken veel met een studio NOOS tas. Is volgens mij die van jouw foto. Zij ...
Ja indd, het is fijn dat ze niet zo super duur zijn. Maar ik vraag me af waar ik dan mn flesjes laat enzo. Aparte tasjes erin lijkt me ook niet handig

5 jaar geleden

Ik heb een studio noos en dan een apart etui voor de luiers en doekjes. Ik vind het ideaal! Lekker groot, alles kan erin en past ook mooi om de kinderwagen stang.

5 jaar geleden

Ik heb de mommy bag luiertas , super handig zelf met koelvakje. Lekker groot

5 jaar geleden

Reactie op charx

Ik heb de mommy bag luiertas , super handig zelf met koelvakje. Lekker gro ...
Heb je daar een linkje van?

5 jaar geleden

Reactie op Roroo

Ik heb een studio noos en dan een apart etui voor de luiers en doekjes. Ik ...
Zou je een foto willen maken hoe je hem aan je kinderwagen hangt?😊

5 jaar geleden

Ik heb er ook eentje van your wishes. Ideaal, alles past erin en staat mooi bij de kinderwagen 😍

5 jaar geleden

Ik heb deze tas van Your Wishes, mommy tote bag, heet deze. Deze is net ietsje lichter qua kleur als die van studio noos. Ik had ze beide besteld, maar qua formaat en stevigheid zijn ze het zelfde. Ik wil er ook nog wat losse tasjes/etui voor kopen.

5 jaar geleden

Ik vind zo’n tas super leuk en stijlvol. Maar lijkt me zo niet praktisch. Vooral met alle losse spulletjes (al heb je een aparte etui) en flesje dat alle kanten op gaat🥴 Ik denk dat zo’n tas handig is, als je kindje iets ouder is (1+)

5 jaar geleden

Ik vind hem er wel heel leuk uitzien! Zit er zelf ook naar te kijken. Alleen vind hem juist wel duur voor wat het is.. Doet me denken aan een basic katoenen (strand)tas/shopper😜 Hij is wel echt lekker groot! Maar met heel veel spullen erin, misschien ook wat onhandig? Ik Twijfel!

5 jaar geleden

Hangt trouwens wel heel leuk aan de stang van de buggy😍 Lijkt mij niet zo bungelen tegen je benen, zoals bij een rugzak die je aan de stang ophangt.

5 jaar geleden

Mijn schoonzus heeft ‘m en werkt prima! Heeft 1 los etuitje voor bijv de vitamines enzo maar de rest zit netjes los in de tas. Nou is zij ook extreem netjes en perfectionistisch hahaha. Ik heb ‘m om die reden ook aangeschaft maar wil wel meerdere losse etuitjes of tasjes erin, want anders word het een rommeltje bij mij 🙊

5 jaar geleden

Superleuke tas en ben ook aan het kijken naar een mombag! Twijfel alleen of deze stof niet te winters is..

5 jaar geleden

Klopt ik had hem ook voor mijn eerste. Op zich heel fijn en groot.. Maar het was 1 grote chaos. Uiteindelijk toch mijn gewone luiertas er weer bij gepakt. Ik vond het wel fijn om de flesjes water, warm/koud etc rechtop te kunnen zetten. Mijn zoontje is nu ruim 2 en sinds een jaar gebruik ik de studio noos tas weer. Een etui erin voor wat doekjes en een luier en de rest gooi je er (incl boodschappen) lekker in. Ideaal

5 jaar geleden

Misschien heb je hier wat aan qua ervaring. Ik heb een jaar de luiertas van joolz gebruikt. Paste net niks in, nooit iets in te vinden. Gedoe om vast te maken aan de kinderwagen. Nu heb ik de mombag van nanami. Gemakkelijk over de kinderwagen te gooien, ook om de schouder. Past veel meer in. Omdat er meer ruimte in zit is alles er gemakkelijker te vinden. Straks met 2 kindjes lijkt mij dit helemaal handig. De tas gaat mee naar de opvang en opa/oma. Altijd alles bij de hand.

5 jaar geleden

Vraagje: wat doe je daar anders in dan in een grotere dames handtas? First time mom hier 🙆‍♀️