Hoe wil je Lyo uitspreken? Ik zou nu laai-o zeggen, is dat de bedoeling?😊 anders zou ik er Lio van maken. Vind die trouwens leuker dan Skye persoonlijk!
Over de namen zelf heb ik persoonlijk geen mening, maar over de spelling wel. Skye vind ik zelf meer de spelling voor meisjes, dus dan zou ik voor Sky gaan. Bij Lyo zou ik ook eerder voor Lio gaan om verwarring over de uitspraak te voorkomen. 😊 Succes met kiezen!
2 erg leuke namen, al vind ik Lyo leuker voor een jongen. Kan ook te maken hebben omdat ik les heb gegeven aan een meisje die Sky heet.
Volg jouw hart... en misschien zie je pas na de geboorte of het een Skye of een Lyo is...
Gelukkig heb je na de geboorte 3 dagen de tijd om de definitieve naam door te geven. Hopelijk tijd genoeg om tussen die leuke namen te kiezen.
Als je voor Skye gaat zou ik de e weglaten. Ik ken namelijk alleen meisjes die Skye heten en jongens Sky. Wordt doorgaans ook zo gedaan las ik laatst op internet 😊. Als ik moest kiezen zou in echter wel voor Lyo gaan, vind het lief en stoer tegelijk!
Nou idd, ik ben het met je eens hoor! Bloed irritant als je later steeds je ...
Bedoelt ze niet LIO als de afkorting leraar in opleiding? Zou ik het trouwens zelf niet mee associëren. En in dit geval vind ik ook de gemakkelijkste spelling het mooiste