9 Reacties

3 jaar geleden

Heel blij mee! Eerste keer was wel een drama, want zo’n tentje is heel interessant en dan heb je geen tijd om te slapen natuurlijk 🤪

3 jaar geleden

Heeeeel handig ding! Wij hebben hem gebruikt met 3 maanden voor in Spanje, daar waren super veel muggen maar de kleine had geen last van zo 😊 in de zomer toen hij paar weken oud was sliep hij heerlijk buiten in de tuin ermee en net nog weekend weg geweest, het neemt zo makkelijk mee, een ledikant laken kun je hem/haar goed mee instoppen hoor.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Mijn oudste is 3 jaar en gaat vanaf zijn geboorte in een Deryan tent als we ergens anders zijn. Eerst de babyversie en nu de peuterversie. Ik zweer hierbij! Echt zo ideaal! Onze kleinste man heeft ook al meerdere keren in tentje geslapen en gaat ook bij kind 2 super goed. Je kan inderdaad niet instoppen, maar met een slaapzak zou dit ook niet hoeven… kindje gaat toch steeds meer bewegen in bed en dan zal je merken dat goed instoppen dan al niet altijd nog zin heeft :-) Deryan tent gaat zelfs mee in koffer als we gaan vliegen ;-) Nooit meer kinderbedjes regelen of sjouwen… altijd een goed en vertrouwd eigen tentje :-)

3 jaar geleden

Ik zit toevallig ook te kijken naar zo'n baby tentje, omdat het wat compacter is dan een standard campingbedje. Ik twijfel tussen het Deryan tentje en de Aeromoov. Ik vroeg me af of het matrasje van het Deryan tentje wel dik en zacht genoeg is om warm en comfortabel op de grond mee te slapen? Ik heb 'm nog niet in het echt gezien, maar zo'n opblaasmatrasjes zijn meestal vrij dun en hard.

3 jaar geleden

Wij hebben hem ook meegenomen op vakantie; de dutjes werden hierdoor zelfs op het strand gedaan. Lekker horren dicht en ook geen vliegen ofzo tijdens het spelen. Ideale tent en weegt niks. Je kunt hem ook meenemen naar vrienden, zonder opblaasmatras op een logeerbed of 2pers bed zetten en je hebt ook een zachte ondergrond.

3 jaar geleden

Reactie op Saze

Wij hebben hem ook meegenomen op vakantie; de dutjes werden hierdoor zelfs ...
Is dat opblaasmatrasje zacht/comfortabel voor gebruik op de vloer?

3 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Op het zandstrand was het prima te doen ja. Wij hadden dan het matrasje, onderkant van slaapzak en dan nog een hydrofiele omslagdoek erop ivm zweten. Hij heeft er vrolijk op gespeeld en lekker op geslapen. Op de vloer zelf niet geprobeerd. Maar denk dat dat ook prima is.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Het is inderdaad niet heel dik… maar wij zetten hem vaak op 2persoonsbed als dat kan of anders nog wat zachts (kleedje) ofzo eronder. Maar ook vaak genoeg zo direct op de grond…

3 jaar geleden

Reactie op Iloon1986

Je kunt er een apart dekje bij kopen, dat maakt het iets zachter en comfortabeler. Zonder vond ik wel hard. Verder tevreden overigens! Handig om onderin de kinderwagen te mikken, en op pad te gaan