11 Reacties

één jaar geleden

Box is hier al ruim voor één jaar de deur uit. Sinds een maand slaapt ze ook in een vloerbed. Lijkt me logisch dat ze eruit wil klimmen...

één jaar geleden

Box is hier ook zeker al een jaar weg, ik kan mijn zoontje in zijn eetstoel wel even alleen laten. Daar kan hij absoluut niet eruit komen. Qua ledikant kun je idd proberen als peuterbed of een vloerbed te gebruiken. Hier heb je een aantal tips voor als ze dan alsnog uit bed komen. https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/peuter-komt-uit-bed-s-nachts/

één jaar geleden

Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer de box weg ging, met 10 maanden? Vond het in het begin makkelijk, Maar daarna had het echt geen nut meer vond ik

één jaar geleden

Wij hebben de box nooit gebruikt, hij vond het ook helemaal niks. Maar waarom zou je haar niet eventjes alleen kunnen laten? Ik ben vaker even in de badkamer (die is dan bij ons wel beneden) of in de keuken, dan komt hij of vanzelf naar mij toe of hij speelt lekker. Als ik heel even naar boven moet dan gebruik ik het traphekje. Ledikant heb ik geen ervaring mee, daar klimt hij bij ons nog niet uit.

één jaar geleden

Hier is de box er nu 4 a 5mnd uit, maar daarvoor gebruikte wij m ook meer als opslag dan daadwerkelijke box haha.

één jaar geleden

Verbaast me dat ze er nu pas uit gaat ontsnappen die van ons wilde er met een maand of 6 al niet meer in 😳 De beneden verdieping is wel kind proof maar ik laat ons zoontje eigenlijk nooit alleen en anders even in de eetstoel met de 5 punts gordel vast. Het bedje klimt hij niet uit daar ligt hij veelste graag in, als hij wakker is halen we hem eigenlijk altijd gelijk uit bed. Ik zou de box zeker weg doen, voordat ze er een keer uitvalt…Klimt ze ook uit het bedje als ze een slaapzak aan heeft?

één jaar geleden

Boxtijdperk lijkt me nu wel echt voorbij. Die ging hier met 9 maanden eruit. Ledikant slaapt ze wel nog prima in. Komende zomer krijgt ze een groot bed, als ze ruim 2 is.

één jaar geleden

De box is hier al een jaar niet meer in gebruik. En in haar ledikant slaap ze in een slaapzak, dus eruit klimmen gaat (nog) niet. Beneden is alles zo goed als kind proof. Geen kabels/kastjes op kinderslot etc. Ze klimt wel overal op, maar is ook heel behendig om er veilig weer af te komen. Ik laat haar dan ook echt wel een paar minuutjes alleen. Als ik bijv. even de was naar boven breng, niet dat ik uitgebreid boven wat ga doen ofzo. Maar even 5 minuten beneden alleen gaat prima, ik moet soms ook naar de wc en dan gaat ze echt niet speciaal mee ofzo. 😅

één jaar geleden

Box is hier ook al maaaaanden weg. Uit bed klimmen doet hij niet, maar lijkt me met zijn slaapzak ook lastig? Ik heb eigenlijk nooit de behoefte mijn zoon ergens in te zetten ofzo om mijn handen vrij te hebben of hem even alleen te laten. Onze woning is een soort van grote L, dus hij is wel eens vaker even uit zicht. Als ik even snel iets moet pakken boven oid loop ik snel even op en neer zonder problemen. Voor een groter / ander bed heb ik geen planning. Als ik het idee krijg dat hij daar aan toe is, is het zo geregeld.

één jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Het valt me op hoe lang ze het heeft volgehouden, vergeleken met jullie kindjes 😂 maar goed, het lijkt me duidelijk dat het tijd is om de box uit elkaar te doen. Ik ga nog even wachten met haar bed want ze heeft het nog niet 100% door hoe ze haar slaapzak uit moet doen.

één jaar geleden

Ik zag dit berichtje vanochtend al.. Maar ben nog steeds verbaasd.. onze dochter had een hekel aan de box.. dus die is zowat ongebruikt opgeruimd.. en als je dit bericht dan leest.. Goh wat had ik graag gewild dat zij het zolang had volgehouden 😅