34 Reacties

één jaar geleden

Hier ook momenteel drama met slapen.. fase gaan we maar vanuit

één jaar geleden

Herkenbaar… bij ons kwam het ook miss omdat ze niet lekker was. Al met al heeft het anderhalve week geduurd. En lijkt nu goed te gaan. De bekende mantra “het is een fase” ;)

één jaar geleden

Fasee. Hier ook aan de gang. Schreeuwt moord en brand tot we haar bij ons nemen. En gaat dan gezellig lopen kletsen en spelen maar owee als we haar weer terug leggen. Uiteindelijk is ze gisteren om half 10 in slaap gevallen en ben nu ook nog bezig....

één jaar geleden

Hier ook drama met slapen.. hopelijk een fase!

één jaar geleden

Ohw ja dat ook 😂 uuiiiit alsof ze stervende is en als je dan binnenkomt gelijk kletspraatjes 😅

één jaar geleden

Hier ook een groot drama zowel smiddags als in de avond.. tieren brullen krijsen uren aan een stuk.. zelfs zonder middagdutje

één jaar geleden

Reactie op Livia 👶

Ohw ja dat ook 😂 uuiiiit alsof ze stervende is en als je dan binnenkomt ge ...
Precies! 😂

één jaar geleden

Ik heb me toegegeven dat de enige manier van rustvol slapen. Samen in 1 bed slapen is😂😅. Ookal krijg ik 3 trappen snachts. Ik leer der wel weer ooit wennen om in haar eigen bedje te slapen Toen je heeft geleerd om zelf uit haar ledikant te klimmen was het game over

één jaar geleden

At the moment. Fijn ook omdat ik 35weken zwanger ben en toch al slecht slaap. Heerlijk een snurkend meisje langs me

één jaar geleden

Hier blijft hij redelijk goed liggen wel, maar duurt het zo een uur of 1.5 voor hij slaapt. Kletsen, zichzelf wakker houden door met z'n benen te schoppen of zn knuffel te zwaaien enz. Ik ga er vanuit dat het een fase is inderdaad, en dat het komt omdat hij heeeel veel woordjes aan het leren is op dit moment. Leert nu echt zichzelf een beetje uit te drukken zeg maar, dus ik vermoed dat zn koppie overuren draait...

één jaar geleden

Hier heeft het 1 week geduurd, vanzelf weer normaal geworden.

één jaar geleden

Zo herkenbaar, hier al 3 weken elke avond aan de gang.😩 Gisteren was ons zoontje ziek geworden dus nu ook de middag slaapjes lastig. Hopelijk duurt deze slecht slaap fase niet al te lang. Ik merk wel dat ons zoontje ook heel erg met taal bezig is en nieuwe woordjes. Dus miss toch een soort ontwikkelingsfase.

één jaar geleden

Hier ook zo'n fase gehad. Wilde 100 verhaaltjes lezen of liedjes zingen. Alles behalve slapen. Inmiddels gaat het weer aardig goed gelukkig.

één jaar geleden

Hier zit ie echt in de fase ''Ik heb een eigen wil, en wil niet naar bed'' haha.... Ik heb wel een manier gevonden om hem boven te krijgen door bepaalde afleiding. Dat ie bijvoorbeeld een luier weg mag gooien in de luieremmer o.i.d. Dat vind ie leuk om te doen. Dan gaat het naar bed brengen een stuk soepeler. Wanneer ik erop ga hameren dat ie naar bed moet werkt het juist averechts. Ook ''slaap kindje slaap'' zingen werkt bij ons goed. Daar luistert ie helemaal aandachtig naar. En kan ik hem makkelijker in bed leggen zonder drama. Ik denk dat deze fase heel erg bij de peuterfase hoort dat het wat moeilijker gaat allemaal. Dit gaat denk ik op en af met periodes. Ook de slaapregressie kan een effect hebben nu denk ik

één jaar geleden

Misschien slaapregressie?

één jaar geleden

Wij slapen in 1 bed en ik lig dus altijd even naast haar tot ze slaapt. Maar laatste tijd duurt het in slaap vallen wel wat langer dan normaal. 30 min ipv 5

één jaar geleden

Hier maakt ons zoontje (30juni) er ook een potje van. S’avonds duurt het een eeuw voor dat hij eenmaal slaapt, hij gaat huilen, kletsen, alles krijgen we te horen. S’nachts word ie ook huilend wakker, en als kers op de taart is hij rond 05:30 klaar wakker. Ben kapot joh! Hoe lang duurt zo’n regressie? 😮‍💨

één jaar geleden

Hier ook! Sliep over het algemeen prima, nu pas rond 21u vaak. Met huilen etc, als je haar dan oppakt is ze lekker aan kletsen. Best vermoeiend 😅

één jaar geleden

Update: het duurde een weekje...het was dus een fase bij ons. 👍

één jaar geleden

Reactie op SaravL

Update: het duurde een weekje...het was dus een fase bij ons. 👍
Bij ons gaat het ook wel weer ietsje beter gelukkig. Nog steeds wel beetje vechten zodra die in de slaapzak gelegd wordt. Heel even beetje zeuren en jengelen. Maar sinds 2 dagen al minder. Hij zwaait zelfs naar me als ik de kamer uitloop nadat ik welterusten heb gezegd haha!