8 Reacties

één jaar geleden

Misschien heb je net als wij een avondkind. Hier gaat ze ook niet eerder dan half 9/9 uur slapen en dan tot de volgende ochtend half 9 slaapt ze in principe door. Soms half 8 maar dat is meer uitzondering. Als ik dr eerder naar bed breng gaat ze ook echt niet slapen. En in de avond goed bewegen. Dus niet vast zetten in de kinderwagen en dan lopen want dan heeft ze ook te veel energie. Dat werkt hier wel goed. Maar goed dat moet wel in je schema passen

één jaar geleden

Een hele andere tip.. Onze dochter slaapt altijd al weinig.. Maar nu opeens.. ook 19 maanden.. Leggen we haar een halfuur eerder op bed dan normaal.. Normaal was 19 uur erin, nu dus 18.30 uur.. Ze komt er tussen 19.15 en 19.45 uur uit.. Ze was 's avonds ook aan het keten en alles proberen maar ik had het idee dat ze over de moeheid heen was.. Mijn man zei de 1ste keer, maar ze is helemaal niet moe! Weet je het zeker?.. Geprobeerd en ja hoor.. slapen zonder mopperen.. Je kan het altijd 1x proberen.. je weet maar nooit is mijn advies..

één jaar geleden

Reactie op H3llobaby2021

Een hele andere tip.. Onze dochter slaapt altijd al weinig.. Maar nu opeens ...
Ik heb haar al eens eerder in bed gelegd soms werkt dit inderdaad en dan gaat ze wel slapen, soms werkt het niet.. Probleem is dat ik op werkdagen pas rond 18:30 thuis ben met haar en dan nog eten moet maken en eer dat ze klaar is dan is het 19:30 en dan gaat ze dus 20:00 naar bed. De dagen dat ik vrij ben kan ik het wel proberen natuurlijk..

één jaar geleden

Reactie op daphnepindakaas

Misschien heb je net als wij een avondkind. Hier gaat ze ook niet eerder da ...
Ze rent/speelt de hele avond rond in het huis (buitenspelen vind ze niet leuk, te koud, te veel wind en altijd aan het piepen). Dus opzich krijgt ze genoeg beweging en tijd om energie kwijt te raken..

één jaar geleden

😂🐱🐵🐮🐽🐵🦁

één jaar geleden

Reactie op SavannahSade

Ik heb haar al eens eerder in bed gelegd soms werkt dit inderdaad en dan ga ...
Oh dan is het lastig inderdaad.. En eten dag vantevoren maken?.. Morgen is de kans dat het bij ons ook laat gaat worden.. dus heb ik het eten vanavond gemaakt.. Scheelt toch een hoop tijd.. Hopelijk is het een fase en gaat het snel over.. Wij kwamen ook pas na 3 weken op deze oplossing 😉.. Succes!

één jaar geleden

Dat niet uit bed willen hebben wij ook twee weekjes gehad. Ook echt vechten als ik haar wel uit bed haalde. Ging bij ons alleen niet gepaard met 's avonds keten. Ons meisje heeft tussen kerst en oud&nieuw gewoon ongeveer 18 uur per dag geslapen/in bed gelegen. Ik was toen vrij en heb haar maar een beetje gelaten. Soms wilde ze na haar dutje bog een uur wakker in bed blijven spelen met licht aan en de deur open. Dan ging ik gewoon af en toe vragen of ze er al uit wilde. Kwam ze na een uurtje wel uit bed, maar wilde haar slaapzak niet uit, dus schuifelde dan maar de rest van de middag in haar slaapzak door huis. Uiteindelijk kwam ze erachter dat het toch wel gezelliger was om wel uit bed te komen en aan te kleden. Maar ja, je hebt niet altijd de tijd om je kind maar in bed te laten liggen zolang ze wil. Geen idee wat je hier dan mee zou moeten. Hopen dat het snel over gaat?

één jaar geleden

Reactie op SuusZ88

Dat niet uit bed willen hebben wij ook twee weekjes gehad. Ook echt vechten ...
Als je vrij bent kan dat inderdaad, maar wij hebben gewoon verplichtingen (zij opvang en ik werken). Mooie is wel, dat als ik vrij ben, en haar in bed laat zitten/liggen ze dan gaat huilen als ik de kamer verlaat. want dan zeg ik vaak “neem jij maar ff je tijd om wakker te worden ik kom zo” en dan is het huilen geblazen.. dus wel lastig. Ze is nu (22:17) nog steeds wakker.. wordt je echt moedeloos van.