12 Reacties

2 jaar geleden

Mijn jongste zoon heeft vorige week drie nachten gemaakt van 23:00 tot 07:00 en daarna is hij weer terug in zijn ritme gegaan van 23-2-5-7.30 dus het kan alle kanten op hihi

2 jaar geleden

Hier gaat het ook alle kanten op. De ene nacht slaapt hij door van 19u tot 7u de volgende ochtend en soms wat langer. En anders 1-2 nachtvoedingen ertussen. Kan het nooit inschatten. Nochtans gaan alle dagen bijna hetzelfde qua ritme 🤷🏻‍♀️ Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het bij andere kindjes gaat.

2 jaar geleden

1 nacht is geen zekerheid dat het voorbij zal gaan probeer zoveel mogelijk hetzelfde ritme aan te houden waarop hij die nacht heeft geslapen. Je zal merken dat er nog nachten zijn dat hij zijn oud ritme even terug neemt en af toe langere periodes de nieuwe doorslaap nacht aanneemt. Zo gaat het hier toch.. een nieuw tandje of sprong en we zitten in het oud ritme en na enkele nachten weer naar het doorslaap nachtje.

2 jaar geleden

Hier is het ook erg wisselend geweest. Eerst een hele lange 2 tijd kwam mn zoontje 2x per nacht, toen sliep hij bijv. 3 nachtjes door van 23u-7u. Toen weer 1x per nacht en nu slaapt hij al een hele week door. En waar het door komt.. geen idee ik doe niks anders😁 Maar ik durf er ook nog niet op te hopen dat hij vanaf nu door blijft slapen hoor

2 jaar geleden

Reactie op bébé5juni

Hier gaat het ook alle kanten op. De ene nacht slaapt hij door van 19u tot ...
Hier precies hetzelfde!

2 jaar geleden

Denk dat je er rekening mee kan houden dat het alle kanten op kan! Kan ook aantal dagen/weken goed gaan. Dan zijn er tandjes, sprongen, nachtmerries, verkoudheden etc 🤣 Omarm de nachten dat hij doorslaapt en jij daarom ook😉
Bedankt voor de reacties, het lijk inderdaad iets eenmaligs te zijn geweest helaas 😅

2 jaar geleden

Dat weet je niet of je kind vanaf nu door gaat slapen. Je moet altijd tegen jezelf zeggen: stel dat ie wakker wordt vannacht, dan geeft dat niet. Dan kan het altijd meevallen. Dus niet te hoge verwachtingen hebben. Onze kleine slaapt opzich wel volgens het boekje. Sinds hij 2,5 maand oud was sliep ie uit het niets zomaar door. Voor die tijd had ie altijd nog een flesje nodig in de nacht. Maar sinds ie na 2,5 maand gewoon doorsliep hebben we hem altijd laten liggen. En tot de dag van vandaag gaat dat goed gelukkig. Mits ie geen slaapregressie heeft of ziek is. Dan zijn de nachten wel wat anders. Maar dat duurt dan hooguit 1 tot 1,5 week.

2 jaar geleden

Hier ook! Sinds ruim een week slaapt ze 12 uur aan één stuk door. Durf het bijna niet te typen.. Terwijl ze vanaf week 14 elke nacht aan t spoken is geweest. Elke 2-3 uur eruit 🤭

2 jaar geleden

Hier nu ook al 4 dagen achter elkaar klokje rond. Durf het ook niet te vroeg te zeggen. Anders was het sporadisch eens.

Reactie op bébé5juni

Hier nu ook al 4 dagen achter elkaar klokje rond. Durf het ook niet te vroe ...
Super fijn!!! Hier in totaal nu 6 keer (vanaf 23:00 dan) ik heb goede hoop ik merk wel echt als hij overdag goed eet en drinkt dat hij dan snachts doorslaapt als hij overdag zijn flesjes niet opdrinkt dan haalt hij het in de nacht weer in. Ik probeer er maar van te genieten dat hij me nog af en toe nodig heeft snachts 🙈

2 jaar geleden

Na de eerste keer doorslapen was het de week/2weken erna een beetje 50/50 qua doorslapen of nachtvoeding. Daarna sliep m’n dochter de meeste nachten door. Nu slaapt ze standaard door, tenzij ze ziek is