15 Reacties

één jaar geleden

Hier ook! 🥲

één jaar geleden

Ah ik kan me je eerdere topics herinneren, had gehoopt dat je al wat verbetering zou hebben... 🥺 Hier heeft ze overigens een half jaar doorgeslapen tot meestal 5 a half 6. Sinds ruim 3 maanden niet meer en is het met geluk 1x, met pech wel 4 keer 🥲. Heb me erbij neergelegd dat ze dan bij mij drinkt en verder slaapt want dan slaapt ze in ieder geval tot na 6 uur.

één jaar geleden

Hier ook. 😴

één jaar geleden

Nee hoor, zeker niet de enige. Hier slaapt hij heel soms een nacht door, maar meestal wordt hij halverwege de nacht wakker en als ik dan niet snel genoeg ben om hem te pakken en naast mij te leggen, zijn we zo 3 uur verder voor hij weer in slaap valt.

één jaar geleden

Ik adviseer hier alle ouders van wie hun kind niet doorslaapt een nachtje in de slaapkliniek door te brengen. Ik heb gewacht van mijn oudste tot 5jaar met onderbroken nachten. Als je zo lang wacht is het te laat. Heb te lang gewacht dat het ooit zou beteren

één jaar geleden

🙋🏼‍♀️

één jaar geleden

Hier ook, sinds we bij homeopaat zijn hiervoor, slaapt hij nu 2 weken door. Dus goede hoop! 😇

één jaar geleden

Reactie op KJ4

Hier ook, sinds we bij homeopaat zijn hiervoor, slaapt hij nu 2 weken door. ...
Mag ik vragen wat de homeopaat je heeft meegegeven?

één jaar geleden

Hier ook. Het drijft me echt tot waanzin. Ik zit nog steeds in ziektewet na postnatale depressie en dit maakt de boel echt niet beter. Het inslapen is hier ook nog steeds een issue. Hebben al zoveel geprobeerd. Mannetje kan z’n rust zo slecht vinden. Overdag een fantastisch kind maar zodra die avond aanbreekt.. 😂

één jaar geleden

Hier ook, helemaal depressief zijn we er van. Het gaat soms een tijd goed en dan ineens weer weken met gebroken nachten. Net zelf ook weer in tranen en drie kwartier in de weer met 'm. En wat het is? Regressie, kiezen, sprong, whatever. Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn.

één jaar geleden

Ach bij jullie ook nog geen doorslaapnachten? 😞 Hier net zo, zie foto, dit is afgelopen week, de lichtblauwe streepjes laten zien hoe vaak ik wakker ben (en niet eens alle wakkere momenten worden gemeten). Nooit gedacht dat dit zo lang zou duren…

één jaar geleden

Ik ook!!!!!

één jaar geleden

Hier ook om de 2 uur wakker.

één jaar geleden

Hier een kind dat ook langere periodes goed doorsliep maar nu al 6 weken drama weer.. nu is het doorslapen maar zo'n 1 - 2 keer per week en verder bizar vaak wakker. Heel veel verschillende gezondheidsklachten gehad ook maar wat het nu is? Geen idee.

één jaar geleden

Mag ik vragen wat de homeopaat je heeft meegegeven?
2 keer druppels moeten geven van cina 200. Wat het precies is weet ik niet. Binnenkort hebben we nog een afspraak staan. Is wel gebaseerd op het hele verhaal van zwangerschap, bevalling en karakter kindje.