5 Reacties

10 maanden geleden

Hier exact hetzelfde en inderdaad, bij ons krijgt hij kiezen. Hij zit ook veel met z’n (hele!) hand in z’n mond en kwijlt daarbij ook. Wij vroegen het ons ook af maar zien nu ook echt kiezen doorkomen. (Hij is bijna 2,5 nu)

10 maanden geleden

Oké! Heeft het lang geduurd? En was hij ook meer moe?

10 maanden geleden

Reactie op Mamavandriemeisjes91

Oké! Heeft het lang geduurd? En was hij ook meer moe?
Het duurt hier al wel een tijdje inderdaad, denk minstens wel 2 weken (gokje hoor) en het is mij niet opgevallen dat hij meer moe is dan anders. We zijn ook net terug van vakantie, dus door jetlag is hij sowieso al uit z’n ritme☺️. Het koortsige hier ook in de avond en nachten, maar verder super vrolijk, dus doe daar eigenlijk niks mee. Sterkte daar voor je kleine meid❤️

10 maanden geleden

Hier ook ja! Geen koorts geloof ik maar wel steeds handen in haar mond en met tanden poetsen zeggen dat ze pijn heeft e.d.. laatst dus even met een zaklamp goed in haar mond gekeken en lijkt inderdaad alsof de achterste kiezen door komen

10 maanden geleden

Hier hadden we gemerkt dat hij afgelopen 2 weken best weinig at. Nog steeds eigenlijk. Hij heeft tot nu toe bijna nooit last gehad van doorkomende tandjes. En vorige week per toeval zag ik dat hij een kies krijgt, wss dat hij daarom minder eet omdat het pijn doet misschien.