10 Reacties

2 jaar geleden

Miss toch even ander merk proberen? Ik blijf bij pampers… als je die in de sale koopt zijn ze ook nog te betalen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje lekte ook altijd door met luiers. Ik heb nu broekjes voor in de nacht, van pampers. Hij lekt nu niet meer door. En overdag gewoon luiers van Kruidvat.

2 jaar geleden

Pampers baby dry werkt hier top. Andere luiers ook doorlekken

2 jaar geleden

Wij hadden ook constant alles drijfnat. Vanalles geprobeerd, luiers achterstevoren, luiers over elkaar heen, luierbroekjes erover heen, om 23u nog verschonen en hopen dat ie er doorheen sliep, maar toch telkens nat. Wat wij nu doen, klinkt raar, is zn goedkoop kraamverband van de kruidvat, de onderkant open scheuren, zodat ie "doorlekt' en dit in de luier leggen. Even uitvogelen wat de beste plek is. Hier wat verder naar voren ivm buikslapen

2 jaar geleden

Hadden wij ook, bij ons is in de nacht pampers baby dry broekjes maatje groter de oplossing!😁

2 jaar geleden

Wat super goed werkt is het bovenrandje aan de voorkant naar binnenvouwen. Wij gebruiken rascal&friends in de nacht en die combi gaat hier al heel lang goed (voorheen ook altijd nat)

2 jaar geleden

Reactie op Lisvos

Mijn zoontje lekte ook altijd door met luiers. Ik heb nu broekjes voor in d ...
Gebruik je dan de maat die hoort bij het gewicht van je kindje of kleiner groter?

2 jaar geleden

Reactie op Wonder96

Pampers baby dry werkt hier top. Andere luiers ook doorlekken
Gebruik je de broekjes of normale luiers, en qua maat op maat, groter of kleiner?

2 jaar geleden

Onze dochter had dit eerst ook. Zij is een buikslaper. Bij ons bleek dat we de luier stuk “strakker” dicht moesten doen, daarna geen probleem meer

2 jaar geleden

Hier ook constant elke ochtend drijfnat, ik weet niet wat u in de nachten aan hebt bij u zoontje, ik ben er van overtuigd dat het door de pyjama broekjes komt, dit knelt namelijk wat af bij de sluiting van de luier. Dus ik ga nu over na 1delig pyjama’s dit afgelopen nachten gedaan en dan is onze zoon niet nat (buikslaper) Ook heb ik maatje 6 van luiers aan pamper baby dry onze zoon is 12,5kilo 🫣