15 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook 🙋🏻‍♀️ nu met de warme dagen sliep ze alleen in een luier met slaapzak. Lekte ook 3 dagen achter elkaar door. Grotere luier gegeven en ook weer met een natte slaapzak wakker. Nu alleen in een hempje romper laten slapen en ze lekt niet meer door. Op een of andere manier houdt het rompertje, de luier toch beter vast. Mijn dochtertje slaapt in alle hoeken van haar bedje.

2 jaar geleden

Kleine boxers halen bij de Hema dat werkt super en is niet warm werkt heel goed bij mijn zoontje😊

2 jaar geleden

Ja boxertjes inderdaad! Ik heb ze bij de zeeman vandaan, maat 92 en even in de droger gedaan.

2 jaar geleden

Wij doen in de avond 2 luiers baby dry 4+ van pampers over elkaar aan

2 jaar geleden

Ik had dit vaak met plas luiers, heel soms moet poep maar dan waren het ook meer spuitluiers. Sinds ik luierbroekjes gebruik lekt hij niet meer. Ook niet zonder een romper in de nacht, alleen met slaapzak, lijkt wel alsof zijn luierbroekje beter zit dan een gewone luier.

2 jaar geleden

Wat vervelend! Heb er geen ervaring mee, ons kindje heeft geen ontlasting in de nacht.. Hier iedere ochtend enorm doorgelekt van urine... Al VAN ALLES geprobeerd... 2 luiers over elkaar (de bovenste andersom), 1 luier plus broekje erover en andersom, met romper, zonder romper, eerder wakker maken om te verschonen, laat in de avond nog verschonen, niks lijkt te helpen. Hij drinkt en daardoor plast gewoon echt veel.. als iemand de goude tip heeft 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Wat vervelend! Heb er geen ervaring mee, ons kindje heeft geen ontlasting i ...
Hoelang voor het slapen krijgt hij nog wat te drinken en hoeveel? Misschien kun je proberen een half uur of tot een uur voor het slapen gaan geen drinken te geven, als hij voor het slapen gaan nog een nieuwe luier krijgt plast hij wss niet zo heel veel tot ‘s morgens. Mocht dat toch nog zo zijn, voordat je zelf nog naar bed gaat toch weer hem even verschonen. Ik zelf geef minimaal een half uur voor het slapen gaan niks meer te drinken, ook geen melk.

2 jaar geleden

Hier is het sinds een paar weken ook feest met doorlekken, hij heeft ook gigantisch veel poepluiers en ook erg dun .. ik denk niet dat andere luiers helpen, want de maat is goed en de merken die we gebruiken werkte voorheen ook. En qua kleding maakt het ook niet verschil. Dus ik wacht rustig af tot zijn poepluiers weer eat steviger worden en hoop dat het dan over gaat 🤣

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Hoelang voor het slapen krijgt hij nog wat te drinken en hoeveel? Misschien ...
Hij valt in slaap met een flesje melk en krijgt ook nog een nachtvoeding (jaja, loedermoeder🤣).. hij word rond 23u nog verschoont en is rond half 8 drijf en drijf nat.... bij de nachtvoeding verschonen gaat niet, want die drinkt hij zelf (staat bij m in bed🤭) en als ik m verschoon midden in de nacht gaat ie never nooit meer slapen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Hij valt in slaap met een flesje melk en krijgt ook nog een nachtvoeding (j ...
Oei, dan is het wel een beetje lastig ja. Anders misschien proberen nachtvoeding af te bouwen, volgens mij hebben ze dat op deze leeftijd nu niet meer nodig als ze overdag verder goed eten en drinken maar is het misschien nu meer een associatie. Hopelijk vind je zsm een oplossing want weet hoe vervelend het is😣

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Oei, dan is het wel een beetje lastig ja. Anders misschien proberen nachtv ...
Gaat helaas nog niet 😊 hii heeft wat slikproblemen en is daardoor nog erg slecht in vaste voeding eten. Als hij die nachtvoedijg niet krijgt valt ie af 🙊

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Hij valt in slaap met een flesje melk en krijgt ook nog een nachtvoeding (j ...
Heb je luierbroekjes in een maat groter al geprobeerd? Wij gebruiken overdag broekjes maat 4 en in de nacht maat 5. Dit werkt bij ons erg goed, hij lekt echt zelden door. Een van de keren dat het wel gebeurde en ik er vroeg bij was hebben we hem al slapend verschoond (slaapzak, pyjama en romper!!). Was zo verbaasd dat dit lukte haha ik was als de dood dat ie wakker zou worden en niet meer zou willen slapen! Inmiddels hebben we hem vaker in de nacht al slapend verschoond of iets warmers aangedaan of juist uitgedaan, en zelfs een keer verplaats van bed naar ledikant! Dus wie weet dat dit ook lukt bij jullie 😃 mocht je het nog nooit geprobeerd hebben

2 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Heb je luierbroekjes in een maat groter al geprobeerd? Wij gebruiken overda ...
Haha, ja, hebben we wel eens gedaan, midden in de nacht, paar x zelfs, met als gevolg 3 u wakker🤣 Bedoel je dan alleen Luier broekjes? Wij gebruiken nu pampers premium protection maat 6 met een maat 6 luierbroekje van pampers baby dry erover, maar heb niet t idee dat dat veel doet helaas. Die broekjes heb ik m ook al eens overdag aangedaan en dan is ie met een kleine 3 uur ook nat🤷🏼‍♀️ ik word er gek van iig🤣🙈 Zouden wasbare overbroekjes nog wat uithalen denken jullie?

2 jaar geleden

@TS wij hebben onlangs een aantal weken gehad met meerdere doorlekkende luiers per dag gehad. Hij had ineens hele volle poepluiers, en wat dunner dan normaal! Dit is nu gelukkig weer over, waar het door kwam echt geen idee…. Ik vermoedde tandjes of gevoeligheid voor melk (was overgstapt) maar dit lijkt het niet te zijn want geen tandje door en nog steeds overgestapt. Het is ineens over gegaan gelukkig. Wij gebruiken luierbroekjes, ook zonder romper deze dagen. Ze zitten goed want de buikband is volledig elastisch. Wellicht dat het bij plakluiers wat makkelijker verschuift zonder romper zoals je zelf aangeeft. Hopelijk is het tijdelijk en hebben jullie hier gauw geen last meer van!

2 jaar geleden

🥳🥳🥳 hier gaat het nu al meer dan n week goed, eindelijk! Wat we nu doen is; Rond 23u nog verschonen in zn slaap. We doen dan een luier aan met een kraamverband (onderkant even open maken zodat ie door laat) erin.