18 Reacties

één jaar geleden

Luierbroekjes al eens geprobeerd?

één jaar geleden

Ik zit met dezelfde probleem.. helaas ook geen tips en ook al verschillende dingen geprobeerd..

één jaar geleden

Wij hebben hetzelfde probleem. Al maanden lang. Maar ik denk dat ik de oplossing heb!! Hij is nu 2 nachten niet doorgelekt, ben zo blij, dus het geeft me hoop. Het is zo’n wasbare inlegger: https://www.billenboetiek.nl/wasbare-luiers/inleg-systemen/totsbots-peenut-pads/ Ik doe een 5+ met deze dubbelen inlegger.

één jaar geleden

Hier ook iedere nacht, zelfs met luier 6. ☺️

één jaar geleden

Heb je van verschillende merken geprobeerd? Qua grootte schelen ze best veel in merk en zelfde maten. Maat 6 luierbroekje van pampers baby dry (14-19kg) is evengroot als die van albertheijn maat 5 luierbroekje (12-17kg). Maar met die van pampers is hij al weer een tijdje droog gelukkig😮‍💨 Heb ook een tijdje van kruidvat luierbroekjes maat 5 gebruikt, die waren zelfs kleiner dan die van ah maat 5.

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Heb je van verschillende merken geprobeerd? Qua grootte schelen ze best vee ...
Welke maat gebruik je voor de nacht? En dan van pamper baby dry?

één jaar geleden

Wij hadden dit ook, maar nu met Woezel en Pip gaat het goed, luier 4. Ze is 10 kilo

één jaar geleden

Hier had ik hetzelfde probleem. Ik doe nu een overbroekje over een luierbroekje maat 6 heen en dat gaat echt goed. Als de luier doorlekt vangt het overbroekje dat op en dat scheelt een hoop wassen. Het overbroekje is wasbaar en snel droog dus ideaal. https://www.billenboetiek.nl/wasbare-luiers/tweedelige-systemen/overbroekjes/popolini-popo-wrap/

één jaar geleden

Welke maat gebruik je voor de nacht? En dan van pamper baby dry?
Voor de nacht maat 6 van pampers baby dry, overdag ook trouwens. Hij woog afgelopen november al net 14kg.

één jaar geleden

Wat hier nu beter werkt is night pants van pampers, en dan nog een luier broekje er over heen. En ook de romper los. Gaat helaas nog niet elke nacht goed, maar vaak ook wel👌 heb ook echt van alles geprobeerd.

één jaar geleden

Wij hebben hetzelfde probleem. Al maanden lang. Maar ik denk dat ik de opl ...
Leg je deze dan los in gewone een luier?

één jaar geleden

Ik heb vanavond een nacht pamper broekje aangedaan en extra pamper protection erover gedaan. Ben benieuwd naar morgenvroeg 🙏

één jaar geleden

Reactie op Lisvos

Leg je deze dan los in gewone een luier?
Ja klopt. Blijft goed zitten. Afgelopen nacht opnieuw droog gebleven 🙏🏼

één jaar geleden

Ja klopt. Blijft goed zitten. Afgelopen nacht opnieuw droog gebleven 🙏🏼
Oh ik ga bestellen. Wie weet helpt het hier ook..

één jaar geleden

Reactie op Lisvos

Oh ik ga bestellen. Wie weet helpt het hier ook..
Alle nachten met de inlegger is hij niet doorgelekt! Ik kan zeggen: dit werkt!! Alleen wel wennen hoor zo’n plas lap uit de luier te halen en gelijk de wasmachine in haha. Dat vind ik wel een na deel, elke dag moeten wassen.

één jaar geleden

Alle nachten met de inlegger is hij niet doorgelekt! Ik kan zeggen: dit wer ...
Dit vroeg ik me dus af hoe met wassen. Heb je er een of meerdere? Ik zit er aan te denken om het ook te proberen alleen ik draai niet elke dag de was. Gebruik je trouwens een gewone luier of een luierbroekje?

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Dit vroeg ik me dus af hoe met wassen. Heb je er een of meerdere? Ik zit er ...
Ik heb er nu meerdere besteld, omdat ik het eerst wilde uitproberen. Nu waste ik wel elke dag die inlegger op een kort programma en dan op de verwarming laten drogen. Het drogen Gaat overige vrij snel. Nu dus meerdere besteld, dan kan ik de vieze eerst uitspoelen en later in de wasmachine.

één jaar geleden

https://bababoe.nl/wasbare-luier-bababoe-pocket-luier-fleece-met-bamboe-inlegger-sealife.html?gclid=CjwKCAiAhqCdBhB0EiwAH8M_GgmARNbpo5ug9SEmpZtBfQ13G0higvmXkQGaTuFIZ0gu3r8u5KH_whoCS1MQAvD_BwE wij hebben sinds aantal dagen deze! Kreeg het als tip van een vriendin. Lekt tot nu toe niet door. Hij draagt bij ons Kruidvat maatje 5 en daarover heen doen we deze luier. Er zit een inlegger in maar die gebruiken wij niet. Ik doe niet iedere dag een was dus ik maak hem gewoon even schoon met een handwasje.