11 Reacties

5 jaar geleden

Colostrum dat is Niet gevaarlijk de een krijgt het wel de ander niet. Ik gebruik nu pad omdat ik anders vlekken krijg .

5 jaar geleden

Ik heb het ook. Heel normaal. Gewoon een paar kompressen kopen voor achter je bh zodat het niet doorlekt.

5 jaar geleden

Heel normaal! Ik heb het al vanaf week 21! 馃槀

5 jaar geleden

Heel normaal! Ik heb het ook al vanaf week 19

5 jaar geleden

Thanks allemaal! Borsten zijn ook helemaal warm en doen pijn, iemand tips?

5 jaar geleden

Reactie op sbrf

Ik heb dat ook. Bij mij zijn ze wat warm en gevoelig. Had ik ook bij de eerste dus maak me daar niet echt druk om. Maar als ze echt warm zijn en pijn doen zou ik even de verloskundige bellen. Dan kan ze even uitsluiten dat ze niet zijn ontstoken en die heeft ook vast goede tips.

5 jaar geleden

Reactie op sbrf

Bij deze symptomen wel meteen contact opnemen met verloskundige of huisarts, dit kan een ontsteking zijn namelijk! Hoeft niet, maar zo wel dan is het wel zaak er snel bij te zijn zodat je hopelijk met masseren en koelen je lijf het zelf nog kan laten opruimen zodat je niet aan de antibiotica hoeft. Heb het zelf gehad met een verstopt en beginnend ontstoken melkkliertje een paar maanden terug. Bellen dus 馃檪

5 jaar geleden

Heb dit ook al enkele weken, is normaal volgens de verloskundige. Vooral niet aankomen omdat dit anders de productie op gang zou kunnen zetten. Gebruik wasbare pads aangezien ik huiduitslag kreeg bij gewone :(

5 jaar geleden

Same here.

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 27 weken zwanger en heb dit ook een aantal dagen eerst was het vocht,maar nu komt er gwn melk uit als ik knijp :))

5 jaar geleden

Ja sinds heel kort. Vooral mijn ingetrokken tepel. Ik maar denken dat die borst hopeloos zou worden qua voeden 馃槄