Na bijna 10 maanden dag in dag uit flesjes wassen begin ik het toch een beetje beu te worden 😅 vooral die ventieltjes!
Gebruiken jullie de ventielen nog bij de fles?
Wij stoppen alles in de vaatwasser. Hebben ook 6 flesjes, dus hoeven tussendoor niets af te wassen.
Maar gebruiken dus ook nog het ventiel, beetje automatisme denk ik ook. Dacht dat het ook zonder gebruikt kan worden.
Wij hebben zonder geprobeerd, maar ze zuigt het dan constant vacuüm. Dus bij ons werkt het niet zonder ventiel🤷🏻♀️
Wel inderdaad een rotding om schoon te maken.
Sinds de borstvoeding ophield en we overstapten op alleen maar flesjes geven. Even een weekje nog met de ventielen maar zonder werkte perfect. Doen we nu al zeker 3 maanden zo. Ik zou eens kijken of het werkt bij jullie.
Hier gaan ze ook in de vaatwasser. Geen probleem met schoonmaken daardoor. Tip voor het vacuüm trekken, niet te strak dicht draaien 😅 ik me maar af vragen waarom die dingen zo gek werkte, bleek dat het te zijn 🤣
Na elk gebruik speoeln wij het af met kokend water, en na die dag gebruik (of soms 2 😌) dan gaat het de vaatwasser in! Wij hebben 3 dr brown flessen dus kunnen makkelijk omwisselen!
Bedankt voor de reacties! Wij hebben wel een vaatwasser maar doen daar niet standaard de flessen in, waarom weet ik eigenlijk niet 🤣
Maar we hebben het geprobeerd zonder ventiel en dat gaat eigenlijk prima dus we proberen dit nog een tijdje.