7 Reacties

2 jaar geleden

Wij stoppen alles in de vaatwasser. Hebben ook 6 flesjes, dus hoeven tussendoor niets af te wassen. Maar gebruiken dus ook nog het ventiel, beetje automatisme denk ik ook. Dacht dat het ook zonder gebruikt kan worden.

2 jaar geleden

Wij gebruiken ze niet meer. In het begin was het voor de krampjes, maar daar heeft hij geen last meer van

2 jaar geleden

Wij hebben zonder geprobeerd, maar ze zuigt het dan constant vacuüm. Dus bij ons werkt het niet zonder ventiel🤷🏻‍♀️ Wel inderdaad een rotding om schoon te maken.

2 jaar geleden

Sinds de borstvoeding ophield en we overstapten op alleen maar flesjes geven. Even een weekje nog met de ventielen maar zonder werkte perfect. Doen we nu al zeker 3 maanden zo. Ik zou eens kijken of het werkt bij jullie.

2 jaar geleden

Hier gaan ze ook in de vaatwasser. Geen probleem met schoonmaken daardoor. Tip voor het vacuüm trekken, niet te strak dicht draaien 😅 ik me maar af vragen waarom die dingen zo gek werkte, bleek dat het te zijn 🤣

2 jaar geleden

Na elk gebruik speoeln wij het af met kokend water, en na die dag gebruik (of soms 2 😌) dan gaat het de vaatwasser in! Wij hebben 3 dr brown flessen dus kunnen makkelijk omwisselen!

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Wij hebben wel een vaatwasser maar doen daar niet standaard de flessen in, waarom weet ik eigenlijk niet 🤣 Maar we hebben het geprobeerd zonder ventiel en dat gaat eigenlijk prima dus we proberen dit nog een tijdje.