Hoi allemaal!
Hebben jullie misschien tips voor een draagjas voor mannen? Wij wandelen altijd veel met de hond en de baby, en nu de winter eraan komt zijn we aan het kijken voor een lekkere warme jas met zo鈥檔 extra stuk aan de voorkant voor de baby.
Nu ben ik internet aan het af scrollen, maar zie eigenlijk 99% draagjassen voor vrouwen. De jassen die ik zie voor mannen zijn rond de 250 euro馃ゴ
Vind ik raar, want ik neem aan dat er genoeg mannen zijn die de baby in de draagzak meenemen? Hebben jullie misschien tips voor merken/winkels?
Wij halen een draagzak cover. Google eens. Je hebt veel verschillende soort ...
Wij hebben ook zo een cover! Werkt prima en iedereen kan m gebruiken bij alle jassen. Wij hebben m ook veel gebruikt toen het voor ons zonder jas nog prima te doen was maar we het voor de kleine toch al wat fris vonden.
Mijn man doet het zo. Onze zoon heeft een jasje aan in de draagzak maar mijn man draagt nu nog alleen een tshirt eronder omdat het anders te warm is voor hem haha
Mijn man doet het zo. Onze zoon heeft een jasje aan in de draagzak maar mij ...
Face forward dragen schijnt afgeraden te worden vanwege de bolling van de rug (omdat de baby tegen je buik aan zit worden de gedwongen hol te zitten) en vanwege overprikkeling. Superleuk dat je vriend draagt! Jullie kind ziet er heel gelukzalig uit 馃槏鉂わ笍
@TO: je kunt ook vragen op de FB pagina鈥檚 draagpraat en Draagliefde. Daar vind je een enorme bron aan informatie!