41 Reacties
3 jaar geleden
Ik hoor veel positieve verhalen over de tula free to grow. Daar willen wij dus voor gaan
3 jaar geleden
Ik heb de Baby Björn one air gekocht. Daar zat mijn dochtertje het beste in en voelde voor mijn rug heel goed (vaak rugproblemen). Ze kan daarin naar je toe zitten, tegen je buik aan naar voren kijken en je kan op de rug dragen als ze ouder zijn.
Ik zou hem pas aanschaffen als je kindje er is. Dan kun je goed passen met de verschillende draagzakken en doeken wat voor jou en je kindje het beste zit.
3 jaar geleden
Bij de eerste de by kay 4 way click carrier gekocht, erg makkelijk zelf om te doen door het klik systeem en ook nog met een peuter te gebruiken op de rug! En het stukje waar de billetjes zitten kan je verkleinen en vergroten met knoopjes waardoor de baby er vanaf begin goed in kan. Erg blij mee!
3 jaar geleden
Ik heb een moon ringsling die ik eerst ga proberen, hij is van linnen dat leek me wel fijn voor in de zomer.
3 jaar geleden
Reactie op Kleine Captein
Ik hoor veel positieve verhalen over de tula free to grow. Daar willen wij ...
Zou hem wel even proberen in de winkel! Bij mij viel die echt tegen ondanks de positieve reviews, moeilijk zelf aan te krijgen!
3 jaar geleden
Omdat het onze eerste is hebben wij een draagdoek met rek én een draagzak gehaald van Ergobaby (de Omni 360). Mijn familie is heel erg van de draagdoeken en alle kindjes worden eigenlijk in een gewoven draagdoek gedragen bij ons, maar met rek is wat beginnersvriendelijker. De draagzak hebben we gekozen omdat mijn partner dat liever heeft en de ergobaby word goed aangeschreven.
3 jaar geleden
Ik heb beide omdat ik verschillende ervaringen hoor, en het het is mijn eerste dus niet het allemaal nog gaan ontdekken.
Maar heb ook de luxe dat wij de oude baby Björn draagzak van de broer van mijn vriend gekregen hebben. En de draagdoek heb ik tweedehands via Vinted gekocht voor €15, van Babylonia. Op Vinted staan veel draagdoeken trouwens!
3 jaar geleden
Reactie op Mvt84
Ik heb beide omdat ik verschillende ervaringen hoor, en het het is mijn eer ...
Let je wel op bij de baby Björn, heb wel eens gehoord dat de oudere helemaal niet goed zijn op ergonomisch gebied. Hier kwam een collega van mij mee en heb het volgens mij ook bij een ander topic over draagzakken gelezen.
3 jaar geleden
Omdat het knopen van de draagdoek maar niet lukte heb ik een draagzak aangeschaft. Een babylonia Flexia (vgm) met 3 verschillende “zakjes” die je eraan kan ritsen voor 0-3 maand, 3-6 maand en 6+ maand. Ze zit erin en na een minuut of 2 slaapt ze (ik heb een slaapvechtertje die overdag niet slaapt) dus ik loop hiermee heerlijk over het centrum waar ik woon en door het huis met schoonmaken. Heerlijk!
3 jaar geleden
Wij hebben de ergobaby 360 mesh en die wordt aangeraden qua ergonomie voor baby’s en ouders. Heel handig en zit goed! Kunnen ze ook lang in in verschillende houdingen. Met etiketje nog aan van vinted voor helft van de prijs.
Ervoor hadden we een geleende oude van babybjorn en die had geen riem voor rond de heupen waardoor je er rugpijn van kreeg.
3 jaar geleden
Ik heb de tula free to grow, maar als ik de luier van mijn zoontje verschoon nadat ie in de zak heeft gezeten zie ik echt dat de zak heeft gekneld bij zijn beentjes. Dus ik merk dat ik nu toch eerder naar de draagdoek grijp. Heb wel een rekbare doek omdat hij nog niet goed zijn nekje recht kan houden. Dan kun je eerst knopen en dan de kleine erin zetten.
3 jaar geleden
Reactie op Babygirljune
Let je wel op bij de baby Björn, heb wel eens gehoord dat de oudere helemaa ...
Heb vernomen dat het ligt aan de ondersteuning van de knieën in de baby Björn. Het zitvlak is te smal en dus worden de knieën niet gesteund en hangen ze daardoor lager dan de billen. Dat schijnt niet zo goed voor onze kleintjes te zijn. Heb ook een baby Björn en omdat onze dochter de eerste acht weken haar knieën erg opgetrokken hield heb ik hem gewoon kunnen gebruiken. Nu 12 weken laat ze ze meer hangen dus gebruik ik 'm alleen voor korte stukken.. Want hij is wel makkelijk in gebruik.
3 jaar geleden
Ik gebruik het meeste twee ringslings. Een van bykay en een duurdere van didymos (erg fijn) via pasconsult. Daarnaast gebruiken wij ook een half buckle draakzak van Limas. Deze vind ze ook fijn en is heel comfortabel en kan op veel verschillende manieren gedragen worden. We hebben een model gekozen die we lang kunnen gebruiken dus iets groter dan nu nodig voor haar.